مکالمه گروهی واتساپ به زودی به بیش از 4 نفر افزایش می یابد

به گزارش مجله رویگری، با توجه به آنچه که از آنالیز کدهای موجود در نسخه بتا واتساپ بدست آمد، به نظر می رسد مکالمه گروهی در این پیغام رسان در آینده ای نزدیک به بیش از 4 نفر افزایش می یابد.

مکالمه گروهی واتساپ به زودی به بیش از 4 نفر افزایش می یابد

با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کاربران به ناچار فعالیت های خود را از خانه پیگیری می نمایند و این مسئله باعث شده برنامه های پیغام رسان، خصوصا آن هایی که از قابلیت تماس تصویری برخوردارند، برای اهداف گوناگون بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرند.

در این بین اگر شرکتی بتواند برنامه خود را با قابلیت های بیشتری مجهز کند می تواند کاربران بیشتری را هم به سوی خود جذب کند. مثلا گوگل ظرفیت تعداد افرادی را که می توانند در یک تماس ویدئویی در برنامه Google Duo حضور داشته باشند را 50 درصد افزایش داد و حالا نوبت به فیسبوک رسیده تا پیغام رسان خود را بروزتر کند.

واتساپ شاید در مقایسه با بعضی از رقبا قابلیت چندان زیادی نداشته باشد اما همچنان یکی از پر استفاده ترین هاست و لذا شرایط ایجاب می نماید با سرعت بیشتری خود را مجهزتر از قبل کند. یکی از این قابلیت ها افزایش تعداد کاربران در مکالمات است که با آنالیز کدهای نسخه بتای این پیغام رسان، به نظر می رسد در حال اجرا شدن باشد.

افزایش محدودیت فوروارد پیغام در واتس اپ؛ جلوگیری از گسترش اخبار جعلی درباره ویروس کرونا

در حال حاضر واتساپ تنها اجازه می دهد 4 نفر به صورت همزمان با یکدیگر تماس گروهی برقرار نمایند و این میزان برای اهدافی نظیر آموزش واقعا کم است. سوای این مسئله، واتساپ با این محدودیت قافله را به خیلی از پیغام رسان های رقیب نیز باخته و این می تواند بسیار نگران نماینده باشد.

با این حال فعلا که به نظر می رسد واتساپ جهت خوبی را در پیش گرفته و کاربرانی هم که می خواهند از این قابلیت استفاده نمایند باید همگی آخرین نسخه برنامه را روی گوشی خود نصب داشته باشند. البته هنوز تعیین نشده دقیقا این بروزرسانی قرار است چه تعداد کاربر را به مکالمه گروهی واتساپ اضافه کند اما هرچه که هست باید عددی عظیم و قابل توجه باشد. خبرهای بیشتر در این رابطه به زودی منتشر خواهد شد.

8 راه چاره برای برطرف مشکل دانلود فایل ها در واتساپ وب

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 882

به "مکالمه گروهی واتساپ به زودی به بیش از 4 نفر افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکالمه گروهی واتساپ به زودی به بیش از 4 نفر افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید