میلاد به جام جهانی نمی رسد

به گزارش مجله رویگری، کادرفنی تیم ملی تیروکمان قبل ازسفر به چین اعلام نموده بود که اگر میلاد وزیری بتواند در تهران رکورد بزند مجوز او را برای حضور در جام جهانی شانگهای صادر می نمایند، اما این اتفاق رخ نداد!

میلاد به جام جهانی نمی رسد

کادرفنی تیم ملی تیروکمان قبل ازسفر به چین اعلام نموده بود که اگر میلاد وزیری بتواند در رکوردگیری تهران به رکوردهای خوبی دست پیدا کند، مجوز او را برای حضور در جام جهانی شانگهای صادر می نمایند، اما این اتفاق برای وزیری با تجربه رقم نخورد.

کماندار ملی پوش کشورمان با وجود انجام مسابقه رکوردگیری و ثبت رکورهایی که خیلی هم دور از انتظار نبودند، نتوانست مجوز اعزام به چین را از فدراسیون تیروکمان دریافت کند تا نام او به عنوان غایب اسم و رسم دار تیم ملی تیروکمان ایران در مسابقات جهانی شانگ های ثبت گردد.

ملی پوشان تیم ملی تیراندازی با کمان که برای حضور در مسابقات جهانی شانگهای آماده می شوند، مدتی است تمرینات خود را در گوانگ ژو سپری می نمایند و این برنامه تا آغاز رقابت ها، یعنی 17 اردیبهشت ادامه دارد. پیش از این گفته شده بود که اگر وزیری بتواند در چند روزی که گذشت، خود را به تیم ملی برساند، به سایر ملی پوشان ملحق می گردد اما با آخرین تصمیم کادرفنی، معین شد که این اتفاق نمی افتد.

طبق قولی که سرمربی تیم ملی داده بود، اوایل هفته جاری از میلاد وزیری رکوردگیری انجام شد و گویا وزیری در هر 2 رکوردگیری، رکوردهای قابل قبولی را نیز به ثبت رسانده است. اما برخلاف آنچه به ملی پوش کماندار کشورمان وعده داده شده بود او در مسابقات جهانی شانگ های حضور ندارد.

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان درباره این رکوردگیری ها می گوید:هدف ما دریافت بهترین نتیجه است. تصمیم نهایی نیز توسط سرمربی تیم ملی گرفته شده است و ما دخالتی نداشتیم و نداریم.

غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان نیز در همین رابطه اظهار نظر کوتاهی دارد: از وزیری رکوردگیری شده اما او به مسابقات جهانی شانگهای نمی رسد. حالا باید نتایج کمانداران را در مسابقات جهانی ببینیم هر ورزشکاری بهتر بود به مسابقات آینده اعزام می گردد. قرار است میلاد وزیری تمریناتش را در آزادی پیگیری کند و اگر رکوردهایش از دیگر ورزشکاران بهتر بود، زمان تمرین و فرصت های طلایی آینده را از دست ندهد.

صحبت های مدیر تیم ملی و رییس فدراسیون تیروکمان درخصوص موضوع اعزام نشدن میلاد وزیری به رقابتهای جام جهانی چین درحالی منتشرشده که سعی کردیم نظر او را هم بپرسیم اما گویا حداقل در چند ساعتی بعد از اعلام این خبر، میلاد وزیری تصمیم به سکوت گرفته است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 137

به "میلاد به جام جهانی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد به جام جهانی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید