نخبگان برای حل مسائل منطقه12 پای کار می آیند

به گزارش مجله رویگری، مجمع نخبگان، تابستان سال جاری با هدف استفاده از ظرفیت آنها برای حل مسائل محله های سیزده گانه منطقه12 تشکیل می گردد.

نخبگان برای حل مسائل منطقه12 پای کار می آیند

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه12 در این باره گفت: نگاه ما به اداره شهر مبتنی بر مدیریت پایین به بالاست و استفاده از ظرفیت نخبگان به عنوان اقشار متخصص، خلاق و نوآور بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که نخبگان به عنوان سرمایه های اجتماعی و فرهنگی شهر می توانند بازوی مردمی و محلی مدیریت شهری باشند.

امیر یزدی با تأکید بر اینکه نخبگان به عنوان نیروی انسانی کارآمد، متخصص و مطلع یکی از شاخص های مهم توسعه اجتماعی و فرهنگی شهری هستند، اضافه کرد: سال گذشته مجمع نخبگان منطقه تشکیل و سلسله نشست های تخصصی آن با حضور نخبگان از گروه های مختلف مردمی برگزار گردید.

وی از تداوم این نشست ها اطلاع داد و گفت: سال جاری هم اولین جلسه هم اندیشی مدیران اجتماعی نواحی شش گانه با هدف تشکیل مجمع نخبگان در سطح محله های سیزده گانه منطقه برگزار گردید.

به گفته شهردار قلب طهران، سلسله نشست های مجمع نخبگان با حضور افراد تأثیرگذار محلی به زودی در تابستان و در همه محله ها برگزار می گردد و نمایندگان مردم به بیان دغدغه ها، مسائل، مسائل و پتانسیل های رشد و ارتقای محله ها می پردازند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2139

به "نخبگان برای حل مسائل منطقه12 پای کار می آیند" امتیاز دهید

1 کاربر به "نخبگان برای حل مسائل منطقه12 پای کار می آیند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان برای حل مسائل منطقه12 پای کار می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید