نکات مهم در رابطه با قیمت تور کانادا

به گزارش مجله رویگری، کانادا از لوکس ترین پکیج های مسافرتی ما برای گذراندن تعطیلات است. این پکیج پرواز با بهترین ایرلاین های بین المللی، اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره و گشت و گذار در شهرهایی مانند تورنتو، مونترا، نیاگارا، ونکوور و … را شامل می گردد. اما قیمت تور کانادا چقدر است و چه عواملی در معین هزینه ها موثر هستند؟ در ادامه می خوانیم….

نکات مهم در رابطه با قیمت تور کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وقتی صحبت از می گردد، بیشتر افراد به هزینه نسبتا زیادی که باید برای رزرو این تور بپردازند فکر می نمایند. اما اگر امکاناتی نظیر دریافت ، ، اقامت در بهترین هتل های 4 و5 ستاره، پروازهای داخلی و… را که درنظر بگیرید متوجه خواهید شد که قیمت تور کانادا چندان هم بالا نیست. اگر می خواهید برای سفر به این مقصد لوکس و زیبا برنامه ریزی کنید، خواندن مطلب زیر را از دست ندهید.

نقش بلیط هواپیما در قیمت تور کانادا

بلیط هواپیما یکی از بخش های اصلی قیمت تور کانادا را به خود اختصاص می دهد. جهت پروازی تهران به مونترال، ونکوور یا دیگر شهرهای کانادا با 16 تا 19 ساعت پرواز، یکی از طولانی ترین جهتهای پروازی بین قاره ای از مبدا ایران است. از این رو ایرلاینی که انتخاب و مبلغی را که پرداخت می کنید نقشی مستقیم در راحتی و ایمن بودن پرواز دارند.

هیچ یک از ایرلاین های داخلی به کانادا پرواز ندارند و پروازهای کانادا با ایرلاین های خارجی مانند امارات، قطر، لوفت هانزا، اتریشی و … با یک یا چند توقف انجام می گردد. قیمت بلیط کانادا با توجه به نوع ایرلاین، کلاس پروازی، تعداد توقف ها، مدت زمان توقف و زمان های یا لو سیزن بودن سفر معین می گردد.

اما به طور کلی قیمت بلیط هواپیما به مقصد کانادا از 30 میلیون تومان آغاز می گردد. این مبلغ در بازه های زمانی مختلف با توجه زمان سفر و … کمتر یا بیشتر خواهد شد.

پروازهای داخلی در کانادا

تورهای کانادا در غالب پکیج های متنوع برگزار شده و بازدید از ایالت های عظیم و توریستی این کشور وسیع را شامل می گردد.

پکیج (تورنتو، نیاگارا، مونترال)، (پکیج تورنتو، نیاگارا)، پکیج (تورنتو، نیاگارا، مونترال، ونکورر) و … از انواع تورهای کانادا هستند که توسط کارشناسان ما در واحد تور برنامه ریزی شده اند. البته این تورها به درخواست مسافران قابل تغییر هستند و گردشگران می توانند تعداد شهرها و مدت اقامت در هر شهر را با توجه به برنامه سفر خود معین نمایند.

در هر صورت مسافران به هر تعداد شب اقامت برای جابجایی بین شهری در کانادا می توانند از پروازهای داخلی استفاده نمایند. از این پروازهای داخلی را نیز باید به قیمت تور کانادا افزود.

هواپیمایی ایر کانادا (Air Canada) و وست جت (WESTJET Airlines) از فعال ترین خطوط پروازی کانادا هستند که به تمام مقاصد در این کشور پرواز دارند.

قیمت بلیط پروازهای داخلی کانادا در حال حاضر حدود 13 میلیون تومان است. این مبلغ در بازه های زمانی مختلف با توجه زمان سفر و … کمتر یا بیشتر خواهد شد.

هزینه های اقامت در کانادا

انتخاب هتل یا محلی برای اقامت در کانادا کاری چالش برانگیز نیست. این کشور پهنار گزینه های اقامتی بسیاری را مانند هتل، هاستل و اجاره خانه را پیش روی گردشگران قرار می دهد.

هتل های 3 تا 5 ستاره در تمامی شهرها و ایالت های کانادا دیده می شوند. شما می توانید با یک جستجوی ساده هتلی را که با شرایط و بودجه تان هماهنگی دارد رزرو کنید. هر چند که قیمت هتل ها در ایالیت های مختلف متفاوت است اما به طور متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل 3 ستاره برای یک شب 70 دلار، هتل 4 ستاره 80 دلار و هتل 5 ستاره از 200 دلار به بالا می باشد.

اگر هم می خواهید در قیمت تور کانادا صرفه جویی کنید، می توانید به جای هتل در هاستل اقامت داشته باشید.

هاستل ها اقامتگاه هایی هستند که از اتاق های 2 تا 8 تخته تشکیل شده اند و از تمام امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، حمام و حتی آشپزخانه برخوردار هستند. اتاق های چند تخته بیشتر عمومی هستند و برای کسانی که تنها سفر می نمایند مناسب اند. هزینه اقامت در هاستل ارزان تر از هتل است.

هزینه های حمل و نقل عمومی درون شهری

حمل و نقل عمومی برای گشت و گذار در شهر از دیگر مواردی ست که در مطلب قیمت تور کانادا باید به آن اشاره کنیم.

حمل و نقل عمومی در کانادا مترو، اتوبوس و تاکسی را شامل می گردد. مترو در این کشور بسیار پرطرفدار است و تقریبا تمام نقاط اصلی را پوشش می دهد. بلیط های مترو را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه می توان خریداری کرد. قیمت بلیط های روزانه حدود 12 دلار و هفتگی 43 دلار هستند.

اتوبوس ها از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در کانادا هستند که خطوط گسترده تر از مترو و بلیط هایی ارزان تر دارند. در واقع هر جا که با مترو نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد، خطوط اتوبوس آماده اند تا در آن جهت سرویس دهی نمایند. بلیط های اتوبوس نیز مانند مترو انواع مختلف دارند. بلبط های تک سفره اتوبوس را با قیمت حدود 4 دلار می توان خریداری کرد.

تاکسی های خطی و اپلیکیشن های رزرو تاکسی مانند اوبر از دیگر وسیله های حمل و نقل عمومی در کانادا هستند که به دلیل دریافت کرایه بالا جز در موارد خاص از آنها استقبال نمی گردد.

هزینه های خورد و خوراک در کانادا

مهاجران زیادی در کانادا زندگی می نمایند و فرهنگ خود را به این کشور وارد نموده اند. از این رو در کانادا رستوران های ایرانی، ژاپنی، چینی، تایلندی، فرانسوی، ایتالیایی و … زیادی را می توان دید. خبر خوب اینکه برای تست این غذاها نیازی نیست به رستوران های گران قیمت بروید، بلکه کافه های کوچک هم می توانند میزبان خوبی برایتان به شمار فرایند.

شما می توانید با صرف تنها چمد دلار در روز از صرف غذاهای متنوع در سفر به کانادا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید …

فرق ویزای مولتی کانادا با ویزای سینگل چیست؟

ویزای کانادا و سوالات متداول درباره مراحل دریافت ویزا

چگونه بلیط کانادا را ارزان بخریم؟

هر آنچه که باید درباره سوپر ویزا کانادا بدانید

پارک های ملی کانادا، طبیعتی خارق العاده و نفس گیر

در بحران کرونا با چه پروازهایی می توانیم به اروپا، امریکا و کانادا سفر کنیم؟

راهنمای سفر ارزان به کانادا (قسمت 1)

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1433

به "نکات مهم در رابطه با قیمت تور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در رابطه با قیمت تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید