نیمه پنهان ماه در رادیو ایران شنیدنی می گردد

به گزارش مجله رویگری، شبکه رادیویی ایران همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ویژه برنامه نیمه پنهان ماه را روی آنتن می برد.

نیمه پنهان ماه در رادیو ایران شنیدنی می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از شبکه رادیویی ایران، رادیو ایران روز سی و یکم خردادماه و در سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ویژه برنامه نیمه پنهان ماه را تقدیم مخاطبان می نماید.

در شرح این برنامه آمده است: سخن گفتن در یک برنامه رادیویی از شهیدی با ابعاد گوناگون، از عارف شب های قیرگون، از پدر یتیمان و دشمن سرسخت کافران بسیار سخت است. 31 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران است به همین مناسبت ویژه برنامه نیمه پنهان ماه با نگاهی به رمان کتاب گنجشگ ها بهشت را می فهمند به مرور بخشی از رشادت های این شهید عظیم می پردازد.

شهاب نادری تهیه کننده این برنامه گفت: در این کتاب بنی عامری در صحنه هایی که با استادی توصیف شده اند، فرماندهانی، چون مصطفی چمران را به تصویر می کشد. صحنه بر خورد کاک شفیع زخمی با دایی مصطفی (دکتر مصطفی چمران) و تف انداختن و سیلی زدن کاک شفیع اسیر به صورت دکتر چمران از درخشان ترین و زنده ترین و در عین حال از تأثیرگذارترین صحنه های داستان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: ما در این برنامه علاوه بر میزبانی حسن بنی عامری نویسنده این کتاب و برادر شهید چمران در چند بخش از زوایای مختلف هم درباره ابعاد زندگی شهید مصطفی چمران خواهیم گفت.

این برنامه شنبه سی ویکم خرداد ساعت 12:40 با اجرای کیوان همتی همکاری سمیه رنجکش، سیمین بلوری و حجت پور میرزایی از رادیو ایران پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1008

به "نیمه پنهان ماه در رادیو ایران شنیدنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه پنهان ماه در رادیو ایران شنیدنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید