همایش بیوانفورماتیک ایران اسفند 98 در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد

به گزارش مجله رویگری، نهمین همایش بیوانفورماتیک ایران با همکاری پژوهشگاه دانش های بنیادی و انجمن بیوانفورماتیک ایران اسفند 1398 برگزار می گردد.

همایش بیوانفورماتیک ایران اسفند 98 در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نهمین همایش بیوانفورماتیک ایران به عنوان بزرگترین همایش در زمینه زیست شناسی محاسباتی با همکاری پژوهشگاه دانش های بنیادی و انجمن بیوانفورماتیک ایران روز های 20 تا 22 اسفند 1398 در محل پژوهشگاه برگزار می گردد.

بیوانفورماتیک، علمی بین رشته ­ای و نوپا در ایران بوده و نیازمند تعامل و هم اندیشی علوم مختلف است. هدف اصلی از برگزاری این همایش­ ایجاد فضای مناسب برای بحث و گفتگو بین محققان و اندیشمندان، ارائه آخرین دستاورد های علمی در عرصه­ های مختلف این حوزه، برگزاری هم اندیشی، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی، انتقال تجربیات میان علاقه­ مندان و اطلاع از یافته های جدید در هر یک از حوزه های مرتبط با بیوانفورماتیک است.

آنالیز توالی های زیستی، بیوانفورماتیک ساختاری، زیست شناسی سامانه ای، د اده کاوی در زیست شناسی، کشف و طراحی محاسباتی دارو، زیست شناسی تکاملی محاسباتی و مدل سازی ریاضی و آماری در زیست شناسی از جمله محورهای مورد آنالیز در نهمین همایش بیوانفورماتیک ایران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 613

به "همایش بیوانفورماتیک ایران اسفند 98 در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بیوانفورماتیک ایران اسفند 98 در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید