هوش مصنوعی بحثی بی خاتمه بین ورنر هرتزوگ و اسلاوی ژیژک ایجاد کرد

به گزارش مجله رویگری، در سایت Infinite Conversation بحثی بی انتها بین ورنر هرتزوگ و اسلاوی ژیژک ایجاد شده است. این مکالمه به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده اما هدف سازنده چه بوده؟

هوش مصنوعی بحثی بی خاتمه بین ورنر هرتزوگ و اسلاوی ژیژک ایجاد کرد

از اواخر سال 2022، فراوری محتوای فراوری شده با هوش مصنوعی که به طور سطحی کیفیت قابل قبولی داشته باشد و شبیه مکالمه عادی باشد، مقرون به صرفه و آسان در دسترس شده است.

این پروژه با هدف افزایش مطلعی در خصوص سهولت استفاده از ابزار برای فراوری صدای واقعی است. در حال حاضر، هر آدم نادانی با انگیزه ای می تواند این کار را با یک لپ تاپ در اتاق خواب خود انجام دهد. این امر رابطه ما را با رسانه های آنلاین، تغییر می دهد و سؤالاتی را در خصوص اهمیت منابع معتبر، نقض اعتماد و زودباوری ایجاد می نماید.

آیا این فناوری منجر به تکثیر گسترده محتوای با کیفیت کمتر از حد مطلوب خواهد شد؟ آیا باید به سادگی به هر چیزی که آنلاین می بینیم بی اعتماد باشیم؟ از آنجایی که ابزارهای نوی برای یاری به شناسایی محتوای فراوری شده توسعه می یابد، توصیه می کنم موضعی مشکوک داشته باشید، به ویژه زمانی که منبع/کانال اطلاعات قابل اعتماد به نظر نمی رسد و زمانی که ادعاها مضحک یا دور از فکر به نظر می رسند.

در نهایت، من این را یک مشکل فنی نمی بینم، بلکه یک مشکل انسانی است. همه ما وظیفه داریم نسل های آینده را در خصوص الگوی نو آموزش دهیم و در عین حال بر ایجاد نسلی از افراد مطلع تمرکز کنیم که از این قدرت های شگفت انگیز سوء استفاده نکنند.

مکالمات بی نهایت راهی بازیگوشانه برای یاری به ما در تصور اینکه اگر دسترسی نامحدود به فکر افراد مورد علاقه مان چه پیش هنر و فلسفه، که در اینجا به وسیله کارگردان باواریایی -ورنر هرتزوگ- و فیلسوف اسلوونیایی- اسلاوی ژیژک- نمونه ای از آن را ارائه می دهند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2059

به "هوش مصنوعی بحثی بی خاتمه بین ورنر هرتزوگ و اسلاوی ژیژک ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی بحثی بی خاتمه بین ورنر هرتزوگ و اسلاوی ژیژک ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید