واحدهای اقامتی کاشان با رعایت موازین بهداشتی فعال می شوند

به گزارش مجله رویگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از برنامه ریزی به منظور بازگشایی واحدهای اقامتی کاشان با رعایت موازین بهداشتی خبر داد.

واحدهای اقامتی کاشان با رعایت موازین بهداشتی فعال می شوند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سید حسن قاضی عسگر امروز 27 اردیبهشت ماه با اعلام این مطلب گفت: شهرستان های کاشان و آران و بیدگل که در شاقتصادی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده اند، جزو اولین مناطقی در استان بودند که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفتند، لذا تمامی واحدهای اقتصادی و گردشگری در این شهرستان ها زودتر از سایر مناطق استان به منظور مبارزه با این بیماری و مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا تعطیل شدند.

او افزود: بدون شک طی یک دهه گذشته و خصوصا در 5 سال گذشته، گردشگری در این شهرستان رشد فزاینده ای داشته به نحوی که در حال حاضر ایجاد زیرساخت های گردشگری در این شهرستان از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

قاضی عسگر تاکید کرد: همه ساله در نوروز و سپس در فصل گلاب گیری در اردیبهشت ماه بیش از 2 میلیون نفر گردشگر به این شهرستان سفر می کردند، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، فعالان گردشگری شهرستان 2 دوره مهم گردشگری را از دست دادند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان شرح داد: با فروکش کردن دور اول بیماری در استان و بازگشایی واحدهای اقامتی در سراسر استان، آماده ایم تا مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا و همچنین دستورالعمل های صادره از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، واحدهای اقامتی کاشان را با رعایت تمامی موازین بهداشتی همانند سراسر استان بازگشایی کنیم.

در شهرستان کاشان 7 هتل، 4 هتل آپارتمان، 29 اقامتگاه سنتی، 4 مهمانپذیر، 15 اقامتگاه بومگردی و یک مجتمع گردشگری با ظرفیت 2450 تخت فعال است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 926

به "واحدهای اقامتی کاشان با رعایت موازین بهداشتی فعال می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای اقامتی کاشان با رعایت موازین بهداشتی فعال می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید