کشف 27 تن برنج غیر بهداشتی در زاهدان

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 27 تن برنج غیربهداشتی در یکی از فروشگاه های زنجیره ای زاهدان با مشارکت مردم کشف و جمع آوری شد.

کشف 27 تن برنج غیر بهداشتی در زاهدان

به گزارش خبرنگاران محمدقاسمی 13 شهریورماه اظهارکرد: در راستای گزارش مردمی در خصوص عرصه برنج تایلندی غیر بهداشتی در وزن های پنج و 10 کیلویی در یکی از فروشگاه های زنجیره ای شهرستان زاهدان بلافاصله کارشناسان بازرسی در محل فروشگاه حضور یافتند که پس از بررسی گزارش مردمی و تایید آن جمع آوری و عدم فروش انجام شد.

وی با بیان اینکه پرونده و نمونه های برنج های جمع آوری شده جهت تعیین تکلیف به مراجع قانونی ارسال خواهد شد اضافه نمود: رسیدگی به شکایات مردمی و پاسخگویی و اطلاع رسانی نتیجه شکایات از اولویت های کاری بازرسان بوده و مشارکت مردم موجب می شود تا سازمان در کشف تخلفات اقتصادی و اصلاح قیمت با موفقیت بیشتری عمل کنند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن، تجارت سیستان و بلوچستان شرح داد: از مردم استان می خواهم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از روش های تماس با سامانه تلفنی 124 سازمان صمت استان و ثبت در وب سایت www.124.ir جهت رسیدگی گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1678

به "کشف 27 تن برنج غیر بهداشتی در زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 27 تن برنج غیر بهداشتی در زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید