کم کاری نهادهای ذی ربط و پیگیری دقیق علل حادثه نباید به فراموشی سپرده گردد

به گزارش مجله رویگری، محمد شجاعیان، مدیرعامل گروه رسانه ای مهر در پیامی درگذشت 2 خبرنگار حوزه محیط زیست خبرنگاران و ایرنا را تسلیت گفت و تاکید نمود: خبرنگاران در همه حال خود را متعهد به انجام وظایف در مقابل مردم شریف ایران می دانند و همواره در شرایط سخت و در حوادث مختلف در راه آگاهی بخشی برای جامعه از جان خود گذشته اند. هر چند نباید اهمال و کم کاری نهادهای ذی ربط و پیگیری دقیق علل حادثه به دست فراموشی سپرده گردد.

کم کاری نهادهای ذی ربط و پیگیری دقیق علل حادثه نباید به فراموشی سپرده گردد

به گزارش خبرنگاران، متن پیغام محمد شجاعیان، مدیرعامل گروه رسانه ای مهر در پی درگذشت 2 خبرنگار حوزه محیط زیست ایرنا و خبرنگاران به توضیح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خبرنگاران فقید مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از همکاران رسانه ای حوزه محیط زیست در جریان مأموریت کاری به ارومیه باعث تالم جامعه خبری کشور شد.

این مصیبت دردناک اندوهی سترگ در دل اهالی رسانه نشاند و نخل حسرت در دل دوستان و خانواده آنها به بار آورد.

خبرنگاران در همه حال خود را متعهد به انجام وظایف در مقابل مردم شریف ایران می دانند و همواره در شرایط سخت و در حوادث مختلف در راه آگاهی بخشی برای جامعه از جان خود گذشته اند. هر چند نباید اهمال و کم کاری نهادهای ذی ربط و پیگیری دقیق علل حادثه به دست فراموشی سپرده گردد.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در گروه رسانه ای مهر این ضایعه دردناک را به اصحاب رسانه به ویژه همکاران عزادار در رسانه های ایرنا و خبرنگاران و خانواده آن عزیزان از دست رفته تسلیت گفته از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان به ویژه خانواده های داغدار صبر و اجر مسئلت می نمایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1603

به "کم کاری نهادهای ذی ربط و پیگیری دقیق علل حادثه نباید به فراموشی سپرده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم کاری نهادهای ذی ربط و پیگیری دقیق علل حادثه نباید به فراموشی سپرده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید