کنایه تاج به نماینده هایی که نگران فوتبال شدند

به گزارش مجله رویگری، جالب اینکه فردی که هفته پیش در این خصوص صحبت کرد، در شورای سیاست گذاری صداوسیما هم حضور دارد و در بعضی برنامه ها نقش دارد.

کنایه تاج به نماینده هایی که نگران فوتبال شدند

هر کدام شان حرف زدند در شورای سیاستگذاری صدا و سیما هم هستند

مهدی تاج که ظاهرا برای صحبت علیه چند نماینده مجلس روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود گفت: من دیدم بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان یکی از نمایندگان مجلس درباره ضعف سازمان لیگ صحبت کرد. اعتقادم این است که مردم فوتبال را دنبال می نمایند و نباید افراد از روی منفعت اظهارنظر نمایند. افرادی باید درباره فوتبال حرف بزنند که دلسوز فوتبال هستند و گذشته و حال این ورزش را می دانند. آنها می توانند درباره آینده نیز ایده بدهند.

وی ادامه داد:متاسفانه در این بحث افراد منفعت خود را هم می بینند. خصوصا حالا که بعضی نمایندگان به دنبال رای آوردن در انتخابات مجلس هم هستند. جالب اینکه فردی که هفته پیش در این خصوص صحبت کرد، در شورای سیاست گذاری صداوسیما هم حضور دارد و در بعضی برنامه ها نقش دارد. در این شرایط منطقی نیست که چنین افرادی بیش از هر کارشناس دیگری اظهارنظر فوتبالی انجام بدهند.

تاج در سرانجام اضافه کرد:اجازه بدهید درباره فوتبال، افراد فوتبالی تصمیم گیری نمایند و اینکه نماینده مجلس در این خصوص اظهارنظر کند چندان شکل مناسبی ندارد.ما مسائل زیادی داریم که باید به آنها ورورد نمایند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 141

به "کنایه تاج به نماینده هایی که نگران فوتبال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه تاج به نماینده هایی که نگران فوتبال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید