کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می گردد

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، برای تسهیل در امر ارسال آثار سراسر کشور، پایگاه اطلاع رسانی این کنگره رونمایی و بخش دریافت آثار در آن فعال شده است.

کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می گردد

بخش مسابقه ملی کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) توسط شهرداری شیراز و با همراهی و مشاوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد.

بخش مسابقه ملی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می گردد که موضوعات بخش اصلی عبارتند از: زندگی، شخصیت و اندیشه حضرات اهل بیت (ع)، جنبه های معرفتی فرهنگ حضرات اهل بیت (ع)، سبک زندگی سالم در آینه معارف حضرات اهل بیت (ع)، احادیث و سیره حضرات اهل بیت (ع)، کرامات و فضایل و مناقب حضرات اهل بیت (ع) و جلوه های فرهنگ اسلامی در سیره حضرات اهل بیت (ع) و موضوعات بخش ویژه کنگره نیز شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) و سیره، مناقب و شخصیت حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود.

شاعران سراسر کشور می توانند در هر یک از بخش های بخش اصلی و ویژه (شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)) حداکثر 2 اثر را تا تاریخ 8 تیر 1400 به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

محدودیتی در ژانر و سبک اشعار وجود ندارد و ارسال اثر به آسانی به وسیله فرم دریافت آثار به آدرس www.shiraz-ahlulbayt-poetry.com/form انجام می گردد.

یادآور می گردد: به صاحبان آثار برگزیده جایزه نقدی نفیس تعلق گرفته و برای حضور در کنگره، مهمان شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) در 21 تیرماه خواهند بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1583

به "کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید