گیتی پسند به دنبال یک بازی پر گل مقابل کراپ الوند است

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با مصاف حساس تیم های کراپ الوند قزوین و گیتی پسند در قزوین همراه است، جایی که شاگردان رضالک به دنبال یک برد حیثیتی و شاگردان شمسایی برای ثبت یک پیروزی پرگل دیگر به میدان خواهند رفت.

گیتی پسند به دنبال یک بازی پر گل مقابل کراپ الوند است

در چهارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز آدینه (3 اردیبهشت ماه) از ساعت 22 کراپ الوند در قزوین میزبان گیتی پسند اصفهان است.

اسماعیل کمربسته، حسین توانا، فرزین صالح و احسان سبزواری قضاوت ملاقات دو تیم کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان را برعهده خواهند داشت و ابراهیم مسیبی نیز ناظر داوری این ملاقات است.

به گزارش خبرنگاران، شاگردان شمسایی که بعد از سالها سرمربی خود را در زمین کنار خود داشتند، توانستند در رقابتی حساب شده و با برنامه با گل های علیرضا وفایی، سعید احمدعباسی (2گل) و علی اصغر حسن زاده با نتیجه 4 بر صفر مس سونگون را شکست دهند و با روحیه مضاعف برای مصاف با کراپ الوند راهی قزوین شوند.

تیم شمسایی با مصدومیت بازیکنانی همچون برمشوری، جعفری، بهادری، شفیعی و محرومیت احمدی عملا با کمبود بازیکن روبرو است تا جایی که در بازی حساس مقابل مس سونگون پس از آسیب دیدگی سعید احمدعباسی شمسایی با شماره 45 پس از سالها دوباره پا به توپ شد تا قوت قلبی برای بازیکنانش در زمین گردد.

شاگردان رضا لک که در بازی رفت در اصفهان تن به شکست 7 بر صفر دادند به دنبال انجام یک بازی منطقی هستند تا نتیجه بازی رفت تکرار نگردد، الوندی ها در هفته گذشته نیز مقابل سن ایچ تن به شکست 2 بر یک دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1503

به "گیتی پسند به دنبال یک بازی پر گل مقابل کراپ الوند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند به دنبال یک بازی پر گل مقابل کراپ الوند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید