آشنایی با جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر

به گزارش مجله رویگری، اهداف جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر مواردی است همچون فراهم کردن فرصت های آموزش منطبق با احتیاجهای فرد و همین طور ترویج فرهنگ کارآفرینی بین سازمان های مردم نهاد و خیریه ها در مناطق مختلفی از تهران و ارائه آموزش های مورد احتیاج برای زنان که باعث بهبود کیفیت زندگی آن ها خواهد شد.

آشنایی با جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر

ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان خیریه ها و سازمان های مردم نهاد

به گزارش گروه رکنا، یافته ها نشان می دهد که توانمندسازی جوامع به خصوص گروه های آسیب پذیر و در معرض آسیب می تواند به وسیله افزایش دسترسی به منابع افزایش آگاهی و توانایی تصمیم گیری کسب مهارت و افزایش فرصت انتخاب به بهبود کیفیت زندگی آنها منجر گردد. لذا هسته اولیه جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر در سال 1393 با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان خیریه ها و سازمان های مردم نهاد شکل گرفت. این جمعیت طی تجربیاتی که از ابتدای فعالیت خود در زمینه های مختلف آموزشی کسب کرد و نظر به اهمیت نقش زنان در توسعه و تعالی جامعه و خانواده و همچنین احتیاج به ارائه خدمات زیرساختی از جمله آموزش در مناطق کمتر برخوردار، کوشش خود را بر آموزش زنان گروه هدف قرار داد. در ادامه این راستا جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر از سال 1395 با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی به شماره ثبت 38896 و سال 1396 با مجوز استانداری تهران به شماره ثبت 43168 با هدف توانمند سازی زنان با رویکرد کارآفرینانه و به منظور معرفی ایشان به جامعه با چهره ای قدرتمند رسما شروع به کار کرد

اهداف اصلی جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر

هدف اصلی جمعیت توسعه سرمایه انسانی، توسعه برتر فراهم کردن فرصت های آموزشی منطبق با احتیاج های فرد منطقه و بازار، پشتیبانی از کسب مهارت تا مرحله خودکفایی، یاری به شناخت و شکوفا شدن استعدادهای نهفته در زمینه های اجتماعی- مالی، پذیرش مسئولیت اجتماعی فردی و کارآفرینی در سطح جامعه است.

جمعیت توسعه سرمایه انسانی توسعه برتر آمادگی دارد تا با مشارکت موسسات و سازمان های مختلف و براساس ویژگی های گروه هدف آن ها این پروژه را باز طراحی و اجر کند.

جمعیت توسعه سرمایه انسانی توسعه برتر از سال 93 با کسب تجربه از برگزاری دوره های مهارتی، دانش کسب و کار و تجهیز کارگاه برای کارتن خواب های بهبود یافته از اعتیاد اجرای دوره های مهارتی مختلف صنایع دستی برای زنان سرپرست خانوار و همچنین دوره های متعدد آموزشی پیروز به طراحی مدل جدیدی از طرح توانمندی سازی زنان شدیم.

این مدل بر تجربیات میدانی جمعیت و همچنین تجارب پیروز بین المللی موسسات مشابه مبتنی بوده و با توجه به احتیاجها و چالش های گروه هدف قابل تغییر و منعطف است.

جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر کوشش می نماید تا به وسیله آموزش های مختلف اجتماعی و مالی به زنان یاری کند تا به خوشناسی و خودباوری دست یافته و به جایگاهی حقیقی خود در خانواده و جامعه برسند.

برای پیوستن به این جمعیت می توانید با شماره تلفن 22228975 و 09107814727 تماس حاصل فرمایید

و یا به آدرس ayandehbartar. com سری بزنید

و همینطور صفحه اینستاگرامی AYANDEHBARTAT@

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

منبع: همگردی
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 407

به "آشنایی با جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جمعیت توسعه سرمایه انسانی آینده برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید