شروع ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونا

به گزارش مجله رویگری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان نمود: صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت نموده اند در سامانه کارا ثبت نام نمایند.

شروع ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، هادی ابراهیمی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا یکی از سیاست های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه ها و صیانت از نیروهای کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: بر این اساس 13 رسته شغلی شناسایی شده که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای مجوز فعالیت از دستگاه ها و ارگان های ذی ربط بوده و مبادرت به حفظ اشتغال موجود در بنگاه های مالی نموده اند، در صورت دریافت پیامک از سوی این وزارتخانه و با داشتن شرایط و ضوابط اعلامی، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند آن در این سامانه اقدام و از تسهیلات مذکور بهره مند شوند.

ابراهیمی اضافه نمود: پرداخت تسهیلات منوط به ارائه لیست بیمه و پرداخت آن تا انتها فروردین 99 به سازمان تأمین اجتماعی است و در صورتی که نیروی شاغل بنگاه از مقرری بیمه بیکاری در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد 99 استفاده کند مشمول بهره مندی از این تسهیلات نخواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام در این سایت هیچ حقی را برای متقاضی ایجاد نمی کند و پرداخت تسهیلات به صاحب کسب و کار پس از آنالیز فرایند توسط سازمان های ذی ربط و بانک های عامل انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 923

به "شروع ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید