آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان و صنعتی دوره های پولساز آکادمی فنون برق

به گزارش مجله رویگری، امروزه مشاغل فنی در ایران و سایر کشورها از بازار کار عالی و درآمدزایی برخوردار است. در میان مشاغل فنی شغل تعمیرات موبایل، برق ساختمان و صنعتی به دلیل کاربرد بسیار موبایل و برق در بخش صنعتی و ساختمانی جز مشاغل عالی و آینده دار بوده که در صورت یادگیری مهارت های مورد احتیاج آن می توان صاحب شغلی درآمدزا شد و آینده شغلی خود را متحول کرد.

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان و صنعتی دوره های پولساز آکادمی فنون برق

جهت دریافت خدمات اجرای تعمیرات کلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. تعمیرات جزئی و کلی ساختمان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

ورود به بازارکار این مشاغل احتیاج به تحصیلات دانشگاهی نداشته و تنها کافیست مهارت های مورد احتیاج آن را به وسیله شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی در آکادمی فنی حرفه ای معتبری سپری کنید.

آکادمی فنون برق یکی از تخصصی ترین آکادمی های فنی حرفه ای در کشور است که زیر نظر اساتید و کادر مجرب و متخصص با سال ها تجربه دوره های تخصصی برق و الکترونیک را برگزار نموده و همه ساله کارآموزان بسکمک را وارد بازار کار می کند.

آموزش تعمیرات موبایل در آکادمی فنون برق

پیچیده شدن تکنولوژی در موبایل های امروزی تعمیرات این وسیله را بسیار تخصصی نموده است. در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آکادمی فنون برق اساتید با تجربه و متخصص ابتدا کارآموزان را با موبایل، قطعات آن، ابزارهای لازم برای تعمیرات و طریقه کار با آن ها آشنا می کنند، پس از آشنایی مقدماتی با موبایل به صورت تخصصی انواع مسائل نرم افزاری و سخت افزاری در انواع موبایل های اندروید و آیفون آموزش داده می گردد.

هدف این آکادمی از برگزاری دوره های فوق تربیت نیروی متخصص تعمیرات جهت ورود به بازار کار است، به همین خاطر این امکان را فراهم نموده است تا کارآموزان به صورت عملی کلیه مطالب آموزشی ارائه شده را زیر نظر استاد دوره تمرین نموده و در کوشش است تا از این طریق مفاهیم تعمیرات موبایل را در کارآموزان نهادینه کند.

همه ساله کارآموزان تعمیرات موبایل بسکمک در این دوره ثبت نام نموده و در مدت کوتاهی با یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل وارد بازار کار می شوند.

آموزش برق ساختمان دوره ای با بازار کار همیشگی

دوره آموزش برق ساختمان یکی از دیگر دوره های تخصصی با بازار کار همیشگی در این آکادمی است. همانطور که می دانید برق یکی از مهم ترین احتیاجها در ساختمان است. برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم ها امری بسیار تخصصی بوده و سیم کشی اشتباه برق در ساختمان خسارات جانی و اقتصادی بسکمک را به همراه خواهد آورد.

ورود به بازار کار برق ساختمان بسیار آسان است تنها کافیست مهارت های لازم این شغل را به وسیله شرکت در دوره های برق ساختمان به دست آورید. در دوره آموزشی برق ساختمان آکادمی فنون برق به صورت کاملا تخصصی و پروژه محور صفر تا صد برق کشی ساختمان و طریقه نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل دوربین، دزدگیر، آیفون، اعلام حریق و غیره آموزش داده می گردد.

آکادمی فنون برق در این دوره شرایطی را فراهم نموده است تا کارآموزان در محیطی شبیه به محیط واقعی کار کلیه مراحل لازم برای سیم کشی برق و نصب سیستم های امنیتی و رفاهی را تمرین نموده و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

آموزش برق صنعتی دوره ای تخصصی با بازار کار عالی

اگر به دنبال شغلی تخصصی با بازار کار عالی هستید شغل برقکار صنعتی یکی از بهترین انتخاب ها است. امروزه و با پیشرفت بخش صنعتی اهمیت برق صنعتی و شغل برقکار صنعتی بیشتر شده است. برق صنعتی نقش مهمی در مدیریت فرایندها و خطوط فراوری داشته و بروز مشکل در آن مسائل و خسارات بسکمک را به همراه می آورد. همین امر باعث شده تا مدیران کارخانجات و بخش صنعتی اهمیت ویژه ای به برقکار صنعتی داده و حقوق بالایی برای این شغل در نظر بگیرند.

در دوره های آموزش برق صنعتی آکادمی فنون برق به صورت کاملا عملی و پروژه محور طریقه طراحی، ساخت و مونتاژ انواع تابلو برق صنعتی و مدیریت آنها آموزش داده می گردد. این آکادمی مفاهیم برق صنعتی را در کارآموزان نهادینه نموده و با پشتیبانی های نامحدود پس از سرانجام دوره کارآموزان در راه موفقیت در بازار کار این شغل کمک می رساند.

بنابراین در صورتی که قصد دارید شغلی با درآمد بالا داشته باشید، با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل، برق صنعتی و ساختمان می توانید آینده خود را تغییر دهید.

آکادمی فنون برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می کند، آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و پکیج دیواری، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش نصب دوربین مداربسته، آموزش تعمیرات لپ تاپ بعضی از دیگر دوره های آموزشی این آکادمی است.

آکادمی فنی حرفه ای فنون برق همیشه آماده مشاوره رایگان برای ثبت نام در رشته های برق و الکترونیک و راه اندازی کسب و کار می باشد. شما می توانید برای کشف استعداد و علاقه خود در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آکادمی فنون برق در ارتباط باشید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آکادمی فنون برق به آدرس https://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آکادمی با شماره تلفن 02166576476 تماس بگیرید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1156

به "آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان و صنعتی دوره های پولساز آکادمی فنون برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان و صنعتی دوره های پولساز آکادمی فنون برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید