ابراز نگرانی فرانسه از کاهش نظامیان آمریکا در غرب آفریقا

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، فرانسه درباره تصیمم احتمالی آمریکا مبنی بر کاهش حضور نظامی در آفریقای غربی واکنش نشان داد.

ابراز نگرانی فرانسه از کاهش نظامیان آمریکا در غرب آفریقا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

لازم به ذکر است چند روز پیش، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا از آمادگی برای بازآرایش نظامیان این کشور در سطح جهانی اطلاع داد و گفت این اقدام ذیل برنامه بازنگری گسترده دفاعی انجام می گردد.

این بازآرایش در حالی انجام می گیرد که اسپر امیدوار است در راستای مهار روسیه و به ویژه چین، نیروهای بیشتری را به آسیا اعزام کند حال آنکه تا به امروز، تمرکز بر عملیات های به اصطلاح ضد تروریستی در کشورهای خاورمیانه نظیر افغانستان، عراق و سوریه بوده است.

این در حالی است که فلورانس پارلی وزیر دفاع فرانسه در ملاقات با اسپر به وی درباره تاثیر اقدام احتمالی آمریکا بر عملیات های به زعم وی مبارزه با تروریسم در منطقه موسوم به ساحل آفریقا هشدار داده است.

پیشتر نیز ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه ابراز امیداواری نموده بود که آمریکا درخصوص حفظ همکاری عاقلانه برخورد کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 693

به "ابراز نگرانی فرانسه از کاهش نظامیان آمریکا در غرب آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی فرانسه از کاهش نظامیان آمریکا در غرب آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید