تور قطر ارزان: اختصاص 7 پرواز به حجاج قطری به وسیله عربستان

به گزارش مجله رویگری، پادشاه عربستان دستور داد تا 7 پرواز در ماه اوت جاری، به حجاج قطری اختصاص پیدا کند.

تور قطر ارزان: اختصاص 7 پرواز به حجاج قطری به وسیله عربستان

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

شرکت خطوط هوایی عربستان بنا به دستور پادشاه این کشور هفت پرواز را در اوت جاری به حجاج قطری اختصاص داد و گفت ظرف چند روز آینده آنها از دوحه به جده منتقل خواهند شد؛ هزینه این پروازها را نیز پادشاه عربستان بر عهده گرفته است.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گفت، خطوط هوایی عربستان به دستور سلمان بن عبد العزیز، پادشاه این کشور در مرحله نخست هفت پرواز را برای انتقال حجاج قطری از دوحه به فرودگاه بین المللی ملک عبد العزیز در جده اختصاص داد و این پروازها در روزهای 22 تا 25 اوت جاری انجام خواهند شد و در مرحله بعد، پروازها برای بازگشت آنها پس از خاتمه مناسک حج در تاریخ پنجم سپتامبر صورت خواهد گرفت.

ٰخبرگزاری واس به نقل از محمد العتیبی، مدیر کل حمل و نقل هوایی در اداره کل هواپیمایی عربستان گفت پس از اینکه مسئولان قطری درخواستی را برای دریافت مجوزهای لازم داده بودند، خطوط هوایی عربستان جهت تسهیل پروازهای مشخصی برای حجاج قطری آماده شده است، اما مقامات قطری تا به امروز مجوزی دریافت نکرده اند.

به گفته العتیبی، حجاج قطری که مایل به سفر به وسیله دو فرودگاه الدمام و الاحسا هستند، با پروازهای برنامه ریزی شده به عربستان خواهند آمد، یا در صورت احتیاج پروازهای ویژه ای برای آنها انجام خواهد شد.

وی بعلاوه گفت که تمامی پروازهای مذکور با هزینه پادشاه عربستان انجام خواهد شد.

اداره کل حمل و نقل هوایی عربستان از تمامی فرودگاه های این کشور خواسته است در راستای عمل به دستور پادشاه، تمامی اقدامات لازم برای یاری به حجاج قطری را به عمل آورده و در جدول زمانی پروازهایی را به حجاج قطری اختصاص دهند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1813

به "تور قطر ارزان: اختصاص 7 پرواز به حجاج قطری به وسیله عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: اختصاص 7 پرواز به حجاج قطری به وسیله عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید