اسپایدرمن پلی استیشن تابستان سال جاری به کامپیوتر می آید

به گزارش مجله رویگری، طی برنامه یک ساعت پیش State of Play پلی استیشن، سونی از عرضه نسخه کامپیوتر بازی بزرگ اسپایدرمن (Marvels Spider-Man) اطلاع داد. نسخه ای که برای عرضه روی کامپیوتر از این بازی در نظر گرفته، نسخه بازسازی شده و کامل آن یعنی Marvels Spider-Man: Remastered است؛ نسخه ای که مجموعه ای از پیشرفت های گرافیکی را به همراه تمام محتوای دانلودی در خود جای داده است. این نسخه مرداد ماه روی کامپیوتر عرضه خواهد شد.

اسپایدرمن پلی استیشن تابستان سال جاری به کامپیوتر می آید

دو استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی اسپایدرمن و استودیوی نیکسس سافتور که از خریدهای اخیر پلی استیشن است و در زمینه ساخت نسخه کامپیوتر بازی ها مهارت دارد، روی Marvels Spider-Man: Remastered کار می نمایند. با این حال، واضح است که ساخت این نسخه کم و بیش به انتها رسیده و مشخصا هم زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.

در حالی که پیش بینی می کردیم بازی های Returnal و Sackboy: A Big Adventure انتخاب بعدی پلی استیشن برای عرضه روی کامپیوتر باشند، بازی هایی که اساسا داده های مختلف آن ها روی استیم دیده شده است، اما در حرکتی غافلگیرانه با رونمایی نسخه کامپیوتر اسپایدرمن روبرو شدیم.

نسخه بازسازی شده بازی اسپایدرمن، سال گذشته روی پلی استیشن 5 عرضه شده بود. این نسخه پیشرفت های گرافیکی بازی اسپایدرمن: مایلز مورالس را به این اسپایدرمن می آورد؛ پیشرفت هایی که شامل ری تریسینگ کامل در شهر، کیفیت نورپردازی بسیار بالاتر، محیط های پرجزییات تر و مدل های باکیفیت تر از شخصیت ها می گردد. گرافیک بازی روی پلی استیشن 5 شگفت انگیز است، اما بدون شک، کامپیوترهای قدرتمند حتی این فرصت را به وجود می آورند تا کیفیت گرافیکی بسیار بالاتری را از برترین بازی اسپایدرمن تاریخ تجربه کنیم.

بازی Marvels Spider-Man: Remastered در روز 12 آگوست امسال (21 مردا 1401) روی کامپیوتر عرضه خواهد شد.

تیزر کوتاهی برای معرفی نسخه کامپیوتر بازی اسپایدرمن منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1984

به "اسپایدرمن پلی استیشن تابستان سال جاری به کامپیوتر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن پلی استیشن تابستان سال جاری به کامپیوتر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید