تور ارزان برزیل: انگیزه بالای ستاره برزیلی مقابل استقلال

به گزارش مجله رویگری، شاگردان فرهاد مجیدی برای تداوم صدرنشینی در جدول رده بندی و شاگردان جواد نکونام برای رسیدن به رتبه های بالاتر جدول رده بندی جدال سختی را با هم خواهند داشت و از طرفی در این بازی لوسیانو پریرا ستاره برزیلی تیم فولاد از انگیزه بسیار زیادی برخوردار است تا بلکه بتواند در جدول گلزنان برتر لیگ با کنار زدن گادوین منشا نیجریه ای از مس رفسنجان صدرنشین جدول گلزنان برتر گردد.

تور ارزان برزیل: انگیزه بالای ستاره برزیلی مقابل استقلال

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

در حال حاضر گادوین منشا با 7 گل زده صدرنشین جدول گلزنان برتر لیگ است و لوسیانو پریرا با 5 گل زده او را تعقیب می نماید. اگرچه هیچ یک از بازیکنان استقلال به نظر نمی رسد که شانس رسیدن به صدر جدول آقای گلی داشته باشند چرا که در لیست چهار گله ها نیز نام هیچ استقلالی دیده نمی گردد.

اما پریرا می تواند در صورتی که خوش شانس باشد در استادیوم آزادی شمار گل های زده خود را به تعداد گل های گادوین منشا برساند مخصوصاً اینکه پریرا این 5 گل را اکثراً در خانه حریفان به ثمر رسانده است.

بازی دو تیم استقلال و فولاد روز چهارشنبه ساعت 17 در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد و به نظر می رسد آبی پوشان تهرانی حتی در صورت باخت مقابل فولاد هم صدرنشین باقی بمانند چراکه تیم های دوم و سوم جدول رده بندی یعنی سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت و بعید است این دو تیم بتوانند بیش از سه گل به یکدیگر بزنند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1837

به "تور ارزان برزیل: انگیزه بالای ستاره برزیلی مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: انگیزه بالای ستاره برزیلی مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید