بایدن : ترامپ آمریکا را در برابر کرونا به خطر انداخت

به گزارش مجله رویگری، جو بایدن به دنبال سرعت شیوع کرونا در آمریکا، ترامپ را به در خطر قراردادن ایات متحده در برابر کووید 19 متهم کرد.

بایدن : ترامپ آمریکا را در برابر کرونا به خطر انداخت

بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به وسیله پیامی ویدئویی در شبکه توییتر به اقدامات و تمهیدات دونالد ترامپ در مقابله با همه گیری کرونا انتقاد کرد.

وی در انتقاد از رییس جمهوری آمریکا گفت: ترامپ اقدامات کافی برای مهار انجام نداده است. حقیقت ناراحت کننده این است که ترامپ آمریکایی ها را در معرض این خطر قرار داده و آسیب پذیر نموده است.

نامزد انتخابات 2020 آمریکا در ادامه اضافه کرد: وی (ترامپ) هشدارهای کارشناسان بهداشت و آژانس های اطلاعاتی را نادیده گرفت و به جای آن اعتماد رهبران چین را جلب کرد و ما هم اکنون بهای آن را پرداخت می کنیم.

معاون باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا اظهار کرد که دولت ترامپ آمادگی آمریکا برای روبروه همه گیری کاهش داده است.

بایدن همچنین در انتقاد از اقدامات چین در برابر کرونا گفت: چین در حال سانسور تحقیقات در خصوص بیماری کووید 19 است و این اقدامات شکست ویروس کرونا برای بقیه ما را سخت تر می نماید.

پس از انصراف برنی سندرز سناتور سوسیال دموکرات، جو بایدن معاون اول باراک اوباما به طور رسمی تنها نامزد دموکرات ها شد و حمایت باراک اوباما رییس جمهوری سابق و دیگر داوطلبان دموکرات انصراف داده، برخوردار شد.

انتخابات مقدماتی آمریکا با توجه به گسترش ویروس کرونا در این کشور با موانع جدی روبرو شده است اما قرار است کنوانسیون ملی دموکرات ها و جمهوریخواهان برای معین نامزد نهایی دو حزب در ماه ژوئن (خرداد) برگزار گردد.

با اعلام نامزد نهایی دو حزب، رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری وارد مرحله جدی خواهد شد و دو رقیب اصلی از دو حزب سوم نوامبر (13 آبان) برای تصدی کرسی ریاست جمهوری مبارزه خواهند کرد. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 866

به "بایدن : ترامپ آمریکا را در برابر کرونا به خطر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن : ترامپ آمریکا را در برابر کرونا به خطر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید