بخش&zwnjخصوصی در برابر ایدز چه مسئولیتی دارد؟

به گزارش مجله رویگری، دومین نشست تخصصی مسئولیت اجتماعی با عنوان همبستگی جهانی و مسئولیت اجتماعی در قبال ایدز چهارشنبه 12 آذر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

بخش&zwnjخصوصی در برابر ایدز چه مسئولیتی دارد؟

این نشست هم زمان با روز جهانی اچ آی وی با شعار همبستگی جهانی، مسئولیت اجتماعی برگزار می شود.

در همین زمینه محمود اولیایی نایب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران درباره هدف برگزاری این نشست تخصصی می گوید: فعالان بخش خصوصی می توانند در فرایند اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی در این حوزه از یک سو و مشارکت در طرح ها و اقدامات پیشگیرانه و درمانی از سوی دیگر، سهیم باشند. در سطح جهانی نیز حوزه اچ آی وی (ایدز) یکی از حوزه هایی است که مسئولیت اجتماعی شرکتی به آن ورود کرده و سازمان ها برای ارتقای کیفیت زندگی شغلی کارکنان خود و عموم جامعه به آن می پردازند. به همین دلیل کمیته مسئولیت اجتماعی در کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران، دومین نشست تخصصی خود را به این موضوع مهم اختصاص داده است.

نشست تخصصی همبستگی اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی در قبال اچ آی وی/ ایدز، با همکاری انجمن احیای ارزش ها که یک سازمان مردم نهاد فعال و معتبر در حوزه پیشگیری و درمان ایدز در کشور است، برگزار خواهد شد. در این نشست، علاوه بر بررسی ابعاد و تأثیرات اجتماعی این ویروس، پیرامون راه حل های کاربردی برای برون رفت از آن نیز بحث و گفت وگو خواهد شد.

محمود اولیایی نایب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران، تهمینه بی آزار متخصص عفونی، فلوشیپ ایدز و الهه شعبی مدیرعامل انجمن احیاء ارزش ها از سخنرانان این نشست هستند.

علاقه مندان برای حضور در این نشست مجازی که رایگان است، می توانند از ساعت 17 الی 18 چهارشنبه 12 آذر از اینجا وارد شوند. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال یا نیاز به هماهنگی بیشتر، در پیام رسان واتس اپ با دبیر کمیسیون خانم قاسمی به شماره 09391002717 تماس حاصل کنید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1259

به "بخش&zwnjخصوصی در برابر ایدز چه مسئولیتی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش&zwnjخصوصی در برابر ایدز چه مسئولیتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید