برترین بانک گردشگری

به گزارش مجله رویگری، امروزه صنعت جهانگردی یکی از پرطرفدار ترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی می باشد که به این سبب راه را برای بسیاری از جهانگرد ها و مسافرانی که میخواند به اقصی نقاط جهان سفر کنن آسان ساخته و بدون کمترین مشکل می توانند به هر نقطه از این جهان هستی سفر کنند و از سفرشان لذت ببرند.

برترین بانک گردشگری

گردشگران و گردشگر هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقمند هستند می توانند با گشت و گذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس ترین رستوران ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی سخت بوده و کار را برای مسافران گرامی سخت می کند اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند.

وب سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تور ها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد گردشگری در ایران و جهان می باشد که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبر ترین بانک های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه ای کامل از اطلاعات جاذبه های گردشگری ایران و جهان، هتل های شهرهای سراسر جهان، اطلاعات آژانس ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است. گردشگران می توانند ارزان ترین و متفاوت ترین تور های مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر میخواهید سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می تواند بهترین انتخابتان باشند. سایت لحظه آخر ارائه دهنده کامل ترین پکیج های مسافرتی از معتبر ترین آژانس های تهران و سایر شهرستان ها می باشد. در ادامه می توان به بعضی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

جزیره کیش امروزه با پیشرفت های چشمگیری و تاثیر گذاری که با فکر و درایت مسئولین اجرا شده تا به امروز به عنوان پیروز ترین شهر گردشگری ایران از نظر جذب گردشگر داخلی و خارجی محسوب می شود. لازم به ذکر است که افراد سر شناس و ثروتمند نیز با ساخت هتل های لوکس و مراکز خرید نقش مهمی در آباد سازی این جزیره تقریبا نوظهور داشته اند تا سبب شوند سالانه گردشگران زیادی با تور کیش سفر کنند. کیش که با بیش از 50 نوع تفریحات گوناگون و جذاب محل مناسبی برای سفر با خانواده و همچنین با دوستان است. از زمان های خیلی قدیم این جزیره کوچک بسیار مهم و با اهمیت بوده به طور مثال در زمان هخامنشیان بازرگانان بسیاری برای صید ماهی و مروارید همیشه در رفت و امد بوده اند. از شهر زیبای کیش چیزی جزء خرابه باقی نمانده است ولی همین خرابه نشانگر قدمت اصیل و کهن این جزیره افسانه ای می باشد. نام جزیره کیش در زمان های مختلف به معنای گوناگونی مثل تیردان یا ترکش طبق نظریه های بی اساس نامیده شده است که در جای معتبری ثبت نشده است. جزیره نیلگون کیش یک تکه خشکی کوچک در میان اب های گرم و شور خلیج فارس است. درباره کیش فشار بخار آب جزیره در بیشتر ایام سال عموما این قدر بالا می باشد که رطوبت نسبی 55- 65 درصدی را به گونه ای ایجاد کرده که در هنگام ظهر شرجی و رطوبت هوا به صورت قطرات شبنم ظاهر شده است.

تور قشم که سالیان پیش آن را با اسم ابرکاوان می شناختند یکی از بزرگ ترین جزیره های خلیج فارس است که در استان هرمزگان واقع شده است. بعد از کیش می توان جزیره قشم را تفریحی ترین مقصد گردشگری ایران دانست که سالانه گردشگر های فراوانی را به خود جذب می کند همچنین بسیاری از تفریحاتی که در کیش وجود دارد نیز در این جزیره هم جای گرفته اند تا بیشترین رفاه را برای مسافران فراهم سازند. مساحت کل جزیره 1500 کیلومتر مربع است که 3 برابر جزیره بحرین و بزرگ تر است. طول کلی جزیره 130 کیلومتر و عرض ان 14 کیلومتر است که البته در بعضی جاها این عدد متغیر است. با توجه به طول دهانه این جزیره بیشترین سواحل و کرانه را شامل شده است. این جزیره افسانه ای را عجایب هفتگانه نیز می گویند. این جزیره زیبا سال ها اشغال شده توسط پرتقالی ها و تحت تاثیر خبرنگاران های خیالی بوده. لاک پشت های پوزه عقابی، جزایر ناز، غار نمک، تنگه چاه کوه و دره خبرنگاران ها از جاذبه های عجیب گردشگری جزیره قشم به حساب می آید که سالیانه گردشگر زیادی را به خود جلب می کند. مردمان بومی قشم بر این باورند که سالیان گذشته با برخورد یک خبرنگاران به زمین این قسمت از جزیره را به این شکل خاص از خاک و سنگ و ماسه دراورده است. درمورد این قسمت از جزیره افسانه ای تخیلات زیادی را در قالب داستان های ترسناک می توان از زبان بومیان قشم شنید که بسیار هیجان انگیز و با استرس می باشند حتی بر این باورند که پس از تاریک شدن هوا موجودات عجیب فرازمینی در ان منطقه حضور پیدا می کنند. در هر طرف دره ستارگان یک پدیده خارق العاده وجود دارد به طور مثال وجود کوه ها و صخره های بلند شنی که با توجه به وزش باد شدید شن و ماسه شکل های عجیب و گاهی دلهره اور را تشکیل داده اند و وزش باد صداهای وهم الودی را ایجاد می کند.

تایلند جزء یکی از معروف ترین مقصد های گردشگری می باشد که سالانه گردشگر های فراوانی را به خود جذب می کند همچنین با دارا بودن جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی زیادی که در خود جای داده توانسته صنعت گردشگری خود را رونق دهد و خود را در فهرست محبوب ترین مقاصد تفریحی جای دهد. از معروف ترین شهرهای تایلند می توان به بانکوک، پاتایا، ساموئی و کرابی اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود جذابیت های منحصر به فردی دارند. مردم تایلند مردمانی بسیار، خونگرم، مهربان،خندان ومهمان نواز هستند. دین بیشتر آنان بودایی و بعضی نیز مسلمان هستند. بیشتر مردم این کشور تا حد قابل قبولی به انگلیسی صحبت کردن مسلط می باشند لذا در تور تایلند اگر کمی انگلیسی بدانیم می توانیم به راحتی از گشت وگذار و ماجراجویی انفرادی و به دور از تورهای داخل شهری خود در تایلند لذت ببریم. از ماه می تا اکتبر (اردیبهشت تا اوایل مهرماه) که به فصل سبز در تایلند شهرت دارد به دلیل بارندگی زیاد معمولا هتل ها و اقامتگاه ها برای گردشگران تور تایلند ازران تر و سواحل خلوت تر می باشد که می توان گفت این فصل جزء بهترین فصل های سفر به تایلند است. با این حال تایلند در تمام فصول سال مملو از گردشگر بوده که نسبت به آب و هوا به تفریحات موجود در این کشور می پردازند. از شلوغ ترین و محبوب ترین اماکن تفریحی آن می توان به سواحل سوزان اشاره کرد زیرا بیشترین تفریحات را در خود جای داده و هر آنچه که گردشگران تور تایلند می خواهند را فراهم ساخته اند.

دبی یکی از شهر های اصلی کشور امارات متحده عربی بوده که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در تمام فصول سال تور دبی مورد استقبال قرار می گیرد تا گردشگر ها از این شهر رویایی دیدن کنند. شهر دبی در گذشته شهری معمولی بوده اما پس از چند سال متوالی پیشرفت بسیار زیاد و چشمگیری داشته است که آن را به یکی از شهرهای مهم جهان تبدیل کرد. با ساخت مکان ها و مناطق تفریحی مصنوعی در شهر دبی زمینه گردشگری خوبی برای امارات فراهم شد. به گونه ای که هر فرد دوست دارد یک بار به دبی سفر کند و از این شهر رویایی بازدید به عمل آورد. درست است که دبی شهری باستانی نیست اما تاریخ مخصوص خود را دارد که آن را می توان در خانه های شیخ سعید، شیخ جوما و موزهای این شهر مشاهده کرد. همچنین شهر دبی دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که به خوبی می توان هر نوع تفریح را در شهر دبی تجربه کرد. آب و هوای این شهر بیشترا گرم و خشک است که برای گردشگران که علاقه به گرما دارند بسیار مناسب می باشد. در طول سال بارش باران زیادی دیده نمیشود و بعضی سال ها نیز هیچ بارشی صورت نمی گیرد. شش ماه از سال دارای گرمای زیاد است که گردشگران سعی می کنند در این ماه سفر نکنند، البته در شش ماه دیگر سال آب و هوای لذت بخش و مطلوبی دارد که بین گردشگران تور دبی محبوب است.

منبع: setare.com
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1354

به "برترین بانک گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بانک گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید