برنلی 1 - 1 آرسنال؛ فاجعه ای به نام گرانیت ژاکا خبرنگاران

به گزارش مجله رویگری، آرسنال در خانه برنلی در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد.

برنلی 1 - 1 آرسنال؛ فاجعه ای به نام گرانیت ژاکا خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرایند نتایج پرفراز و نشیب آرسنال همچنان ادامه دارد و این تیم عصر امروز و روی اشتباه عجیب گرانیت ژاکا گل تساوی را دریافت نموده و در نهایت به مساوی 1-1 برابر برنلی رضایت داد.

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه ششم به گل اول دست یافت. ویلیان با حرکت از سمت چپ پیر آمریک اوبامیانگ را د محوطه صاحب موقعیت گلزنی کرد تا او با یک ضربه دقیق زمینی به گوشه دروازه گل اول توپچی ها را به ثمر برساند.

در دقیقه 15 و روی ارسال گرانیت ژاکا بود که اوبامیانگ فرصت داشت گل دوم آرسنال را نیز وارد دروازه برنلی کند، اما بن می مانع رخ دادن این اتفاق شد.

دقایقی بعد این مارتین اودگارد بود که با حرکت از سمت راست برای آرسنال موقعیت خوبی ایجاد کرد، اما ضربه توماس پارتی دقیق نبود و راهی به دروازه برنلی نیافت.

اما در دقیقه 39 برنلی به صورت اتفاقی به گل رسید. پاس عجیب و اشتباه گرانیت ژاکا در مقابل دروازه به بدن کریس وود برخورد کرد و خیلی راحت وارد دروازه آرسنال شد

در دقیقه 42 و روی حرکت ویدرا از سمت راست این مک نیل بود که می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او با مهار برند لنو همراه شد تا دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و دقیقه 51 آرسنال موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ابتدا ضربه ساکا به بن می برخورد کرد و در ریباند نیز نیکلاس پوپه عکس العمل خوبی مقابل ضربه اودگارد نشان داد.

دقایقی بعد این بار چمبرز با ارسال خود موقعیت خوبی برای گلزنی ساکا فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن به تارکوفسکی برخورد نموده و راهی به دروازه برنلی نیافت.

در دقیقه 68 ویدرا با حرکت از گوشه محوطه جریمه فرصت خوبی برای زدن گل دوم برنلی داشت، اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به ساکا در اختیار برند لنو نهاده شد.

در دقیقه 78 این پیترز بود که با یک ضربه والی از فاصله ای قابل توجه فرصت داشت گل دوم برنلی را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل خوب برند لنو همراه شد.

در دقیقه 87 رودریگز در گوشه محوطه آرسنال صاحب موقعیت گلزنی شده و تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه او از بالای دروازه آرسنال راهی بیرون میدان شد. ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1419

به "برنلی 1 - 1 آرسنال؛ فاجعه ای به نام گرانیت ژاکا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنلی 1 - 1 آرسنال؛ فاجعه ای به نام گرانیت ژاکا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید