برگزاری دوره آموزشی دهیاران و مدیران اقامتگاه های بوم گردی سمنان

به گزارش مجله رویگری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان گفت: دوره آموزشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی و مدیران اقامتگاه های بوم گردی استان سمنان، 24 مرداد 97 برگزار می گردد.

برگزاری دوره آموزشی دهیاران و مدیران اقامتگاه های بوم گردی سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان، محمد جهانشاهی اضافه کرد: این دوره آموزشی با هدف ترویج کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، اجرای نظام مند پروژه های عمرانی در دهیاری ها، افزایش آشنایی دهیاران و اعضای شوراها با ساز و کارهای عملی بهره گیری از ظرفیت های گردشگری در روستا و توانمندسازی جوامع محلی به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک در گردشگری، برگزار می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان در ادامه گفت: ضوابط فنی دهیاری ها، کارآفرینی و اشتغال روستایی و گردشگری و بوم گردی از جمله عناوین این دوره آموزشی است.

جهانشاهی با بیان اینکه این دوره آموزشی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گردد، اظهار داشت: نوبت صبح در سالن اجتماعات شرکت البرز شرقی شاهرود و با حضور دهیاران استان، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای دارای دهیاری، روسای شورای روستاهای فاقد دهیاری، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: کارگاه تخصصی اقامتگاه های بوم گردی استان با حضور عباس برزگر کارآفرین برتر حوزه گردشگری و مدیر دهکده گردشگری توریستی بوانات استان فارس از جمله برنامه های نوبت عصر این دوره آموزشی است که در محل اقامتگاه بوم گردی باغ گیلاس در روستای نکارمن شاهرود برگزار می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان یادآور شد: در برگزاری این دوره، دفتر امور روستایی و شوراها، شورای اسلامی استان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، فرمانداری شهرستان شاهرود، معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همکاری دارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 271

به "برگزاری دوره آموزشی دهیاران و مدیران اقامتگاه های بوم گردی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی دهیاران و مدیران اقامتگاه های بوم گردی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید