تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد افتتاح می گردد

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران زنجان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد در شهرستان خرمدره به عنوان نخستین روستا در استان زنجان در قالب پویش #هر-هفته-الف-ب-ایران افتتاح می گردد.

تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: این پروژه از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی و با اعتباری افزون بر 65 میلیارد ریالف خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه 3 باب تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای پری، تهم و نصیرآباد در استان زنجان در دست ساخت قرار گرفته است اضافه نمود: تصفیه خانه نصیرآباد جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 700 نفر را از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار می سازد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توضیح داد: تصفیه خانه فاضلاب نصیرآباد با سیستم لجن فعال و با فراوری 15 لیتر پساب در ثانیه به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی اعلام نمود: برای اجرای این پروژه 5 کیلومتر شبکه جمع آوری و 800 متر خط انتقال احداث شده است.

این مسئول، حفظ محیط زیست، ارتقاء بهداشت اجتماعی و بازچرخانی آب به طبیعت را از جمله آثار توسعه صنعت فاضلاب در جوامع عنوان نموده و گفت: پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب صرفاً جهت مصارف کشاورزی استفاده خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1474

به "تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید