حناچی در شورای شهر : اگر طبق مصوبات شورا عمل می شد امروز با بدهی 50 هزار میلیاردی روبرو نبودیم

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران انلاین:شهردار تهران در جلسه آنالیز گزارش تفریغ بودجه سال 96 در صحن علنی شورای شهر گفت: اگر همواره در جهت برنامه های مصوب شورا حرکت می شد با بدهی بالای 50 هزار میلیارد تومان روبرو نمی شدیم.

حناچی در شورای شهر : اگر طبق مصوبات شورا عمل می شد امروز با بدهی 50 هزار میلیاردی روبرو نبودیم

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی صبح سه شنبه چهارم تیر در جریان آنالیز گزارش تفریغ بودجه سال 96، با حضور در صحن شورای شهر گفت: جهت گیری عمومی ما در شهرداری تهران به تاسی از مصوبات شورا، کوشش برای ایجاد حداکثر شفافیت است و در این جهت گیری بیشترین استقبال را از نظارت شورای شهر خواهیم داشت.

او اضافه کرد: این انضباط لازمه نظام مدیریت شهری است. کوشش می کنیم به وسیله هم سویی با شورا، در راستای اجرای برنامه های مصوب حرکت کنیم. واقعیت این است اگر همیشه در جهت برنامه های مصوب شورا حرکت می کردیم امروز با بدهی بالای 50 هزار میلیارد تومان روبرو نبودیم.

حناچی اضافه کرد: گزارش تفریغ بودجه 96 به شورای شهر ارائه شده است و از اعضا تشکر می کنم که کمک می نمایند تا به این امور رسیدگی گردد. از همکارانم نیز خواسته ام تا هزینه کرد را در چارچوب مصوب انجام دهند.

او با اشاره به شروع ثبت نام انتخابات شوراکمک ها از بعدازظهر روز گذشته، گفت: این امر رخداد مهمی است که دولت محترم و وزارت کشور برای انجام آن مشارکت و کمک می نمایند.

شهردار تهران در انتها اعلام کرد: همین جا از شهروندانی که تخصص و تعهد لازم را دارند می خواهم در این انتخابات شرکت نمایند تا کیفیت شوراکمک ها از مراتب قبل بیشتر گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 183

به "حناچی در شورای شهر : اگر طبق مصوبات شورا عمل می شد امروز با بدهی 50 هزار میلیاردی روبرو نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی در شورای شهر : اگر طبق مصوبات شورا عمل می شد امروز با بدهی 50 هزار میلیاردی روبرو نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید