خبرنگاران 2400 لیتر مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در رفسنجان کشف شد

به گزارش مجله رویگری، کرمان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف 2 هزار و 400 لیتر مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در این شهر اطلاع داد.

خبرنگاران 2400 لیتر مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در رفسنجان کشف شد

سرهنگ مهدی کریمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و سو استفاده بعضی افراد از این شرایط اضافه کرد: مأموران گشت فرماندهی انتظامی رفسنجان به یک دستگاه خودرو سایپا مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو و 70 گالن 20 لیتری و یکهزار و 200 بطری 500 سی سی مواد ضدعفونی نماینده غیر مجاز کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای تعین و تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی گردید از شهروندان خواست، به منظور مبارزه همه جانبه با فرصت طلبان و سود جویان هرگونه اخبار و موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند و در جلوگیری از پخش اقلام تقلبی و احتکار مواد مورد احتیاج جامعه با پلیس همکاری نمایند.

وی همچنین از دستگیری عامل ترویج شرارت و خشونت در شبکه های اجتماعی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: در راستای طرح پایش جرایم فضای مجازی، مأمورین امنیت عمومی این شهرستان یک نفر که در شبکه اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر شرارت و ضرب و جرح با چاقو نموده بود را شناسایی و دستگیر کردند و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان تأکید کرد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هرگونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم امنیت عمومی برخورد خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 873

به "خبرنگاران 2400 لیتر مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در رفسنجان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2400 لیتر مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در رفسنجان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید