دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی ISC پیروز به صعود 12 پله ای شد

به گزارش مجله رویگری، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از ارتقای رتبه این دانشگاه در نظام رتبه بندی آی اس سی (ISC) در بین دانشگاه­ های جامع کشور اطلاع داد.

دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی ISC پیروز به صعود 12 پله ای شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC) و نتایج رتبه­ بندی جدید (1397-1398)، دانشگاه محقق اردبیلی با 12 پله صعود، در سال 98 نسبت به دو سال قبل، در بازه 30-21 نهاده شد و رتبه 30 کشوری را در بین دانشگاه­ های جامع به خود اختصاص داده است.

عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رتبه ­بندی دانشگاه­ های کشور هرساله از طرف ISC و بر اساس معیار ها و شاخص ­های پنج­ گانه پژوهشی، آموزشی، وجهه بین­المللی، تسهیلات-امکانات و فعالیت ­های اجتماعی و مالی انجام می­گیرد که اطلاعات پژوهشی رتبه بندی سال 1397-1398 مربوط به بازه زمانی 2015-2017 و اطلاعات پرسشنامه مربوطه مربوط به بازه زمانی 1396-1394 بوده است.

به گفته حبیبی، توفیق حاصل و رشد شتاب­ دار دانشگاه در زمینه­ های مختلف مرهون عزم، اراده و تلاش و تلاش بی وقفه همه اعضای هیات علمی اندیشمند، دانشجویان مستعد و خلاق و کارمندان پرتلاش است.

وی با اشاره به رشد قابل توجه تعداد مدارک ثبت شده در سال اخیر در پایگاه ­های Web of Science و Scopus و بهبود شاخص ­های رتبه­بندی، اظهار امیدواری کرد: سال ­های آینده در سایه الطاف الهی و همدلی بیشتر، شاهد ارتقای بیش از پیش رتبه دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1077

به "دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی ISC پیروز به صعود 12 پله ای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی ISC پیروز به صعود 12 پله ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید