سیدعباسی: برخوردهای درستی با ما نمی گردد

به گزارش مجله رویگری، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می گوید دوست ندارد با تیم و شاگردانش مانند یک تیم قعر جدولی برخورد گردد.

سیدعباسی: برخوردهای درستی با ما نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: خوشحالم که بعد از وقفه ای 2، 3 هفته ای در کنفرانس خبری در مشهد هستم. بازی سختی مقابل تراکتور داریم. تراکتور تیم باسابقه ای است و در چند سال اخیر همیشه جزو مدعیان بوده است و قهرمان جام حذفی هم شده است و بازیکنان خوبی هم دارد. شرایط تیمی خوبی دارند و اگرچه به جایگاه واقعی نرسیده اند، در چند بازی اخیر خوب کار نموده اند.

او ادامه داد: بازی درگیرانه ای در پیش است و آماده یک بازی سخت هستیم. با تمام توان در مقابل این تیم ظاهر می شویم. محسن ربیع خواه، میلاد فراهانی، احسان حسینی و ... را در اختیار نداریم. بازیکنان سودانی عملکرد خوبی داشتند و باکیفیت بودند اما یکی مشکل قلبی احتمالا داشت و مجوز ایفمارک را کسب نکرد. نفر دوم که اطلاعاتش را امروز گرفتم، 3 آپشن گویا باید داشته باشد. Cas، تضمین بانکی و بازی های ملی که 2 مورد آخر اوکی شد، اما به خاطر پرونده میروسلاو نشد از او استفاده کنیم.

سید عباسی اضافه نمود: داستان باشگاه با میروسلاو مربوط به 3 ماه دیگر است، اما نمی دانم چرا این طور شد. تا جایی که من می دانم مسئله ای از بابت توافق با این بازیکنان وجود ندارد.

وی در مورد حضور طلبکاران شهرخودرو در اصفهان جلوی اتوبوس تیم گفت: سال های قبل هم این اتفاق اتفاق افتاده بود، نمی دانم داستان چیست و قرارداد آن ها با شهرخودرو چه بوده است. نمی دانم ماجرای این عزیزان چیست و مربوط به مسائل اقتصادی شرکت شهرخودرو است. من زودتر از آن جا گذشته بودم و ندیدم که ضرب و شتمی اجرا شده یا نه؟

سرمربی شهرخودرو درباره صحبت با یک برنامه تلویزیونی گفت: در آن برنامه گفتم ما را به چشم تیمی طرد شده و ته جدولی نگاه نکنید. منظورم ابدا به استان نبود، از روز اولی که اینجا هستم تا امروز، آنچه که گفته ام را کتمان نمی کنم. چند بار از من پرسیده اند، اما گفته ام مقصر نمی دانم کیست. حتی در مورد تجمع جلوی اتوبوس تیم گفتم در جریان نیستم، آن ها هم هموطنان ما هستند. باشگاه شهرخودرو اگر دینی به گردنش باشد، قطعا ادا خواهد نمود و مملکت قانون دارد و کار درست می گردد. ما اما هیچ دخل و تصرفی در مورد این ماجرا نداریم. خودمان خیلی بحث فنی داریم، نه فقط در مورد مربی گری، در زمان فوتبالم هر بار اشتباه نموده ام، قبول نموده ام. اگر غیر از این رفتار کنم، خودم را زیر سوال برده ام.

سیدعباسی درباره عملکرد تیمش عنوان نمود: نمی خواهم از زیر چیزی شانه خالی کنم، 2 بازی قبلی هم فرصت کمی داشتیم. بالانس نبودن حسابی تیم را اذیت می نماید، در یک سری بازی ها فرصت های زیادی داریم اما متاسفانه گل نمی زنیم. از آن طرف گل های بدی می خوریم که تقصیر ماست. باید بازیکن را از نظر روحی روانی آماده کنیم، هیچ بازی شبیه بازی قبلی نیست. برای بازی فردا سعی می کنیم با کمال آرامش به 3 امتیاز برسیم تا روندمان را برگردانیم به سمت پیروزی. تقاضای من از جامعه ورزش و فوتبال این است که به چشم یک تیم ته جدولی نگاه نکنید. مسائل فنی وظیفه من است، اما بعضا رفتاری که با ما در بازی می گردد، اصلا رفتاری نیست که با تیم مقابل می گردد. نیمکت مقابل ما، همیشه اساتید و دوستان ما هستند، هیچوقت با تیم حریف مشکل نداشته ایم، اما از برخوردهای 2گانه و شدت عملی که مقابل ما دارند آزاردهنده است . در صحنه بازی با طرفدار اشتباه از سوی من بود، البته گلی به شکل آفساید وارد دروازه ما شد، ناراحت نماینده بود، بارها از سوی داوری به مشکل خورده ایم. در بازی با پرسپولیس یا فولاد هم دیدید که چقدر راحت به بازیکنانم کارت دادند، این ها ناراحت نماینده است.

سرمربی شهرخودرو در مورد شانس بقای تیمش در لیگ برتر گفت: این تیم پتانسیل و شانس زیادی برای رقابت تا لحظه آخر دارد، یک جا گیر نموده این پتانسیل ما ولی نمی دانم واقعا چرا نتیجه نمی گیریم. باید موشکافانه نگاه کنیم تا این گره را باز کنیم. کوشش بازیکنانم ستودنی است و 80 دقیقه پرس می نمایند. باید با تمرکز بهتر کوشش کنیم و از موقعیت ها بهره برداری کنیم.

وی در سرانجام گفت: آرزوی قلبی ما این است که فردا برترین فرد در زمین مسابقه داور باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1975

به "سیدعباسی: برخوردهای درستی با ما نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: برخوردهای درستی با ما نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید