علت مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت چی بود؟

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در واکنش به خبر مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: علل متعددی می تواند باعث مرگ یک نفر در اتاق عمل گردد و باید جوانب کار با دقت آنالیز گردد.

علت مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت چی بود؟

دکتر علی اصغر مکارم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می گردد یک خانم 49 ساله به علت جراحی دیسک کمر و نبود پزشک بیهوشی در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت فوت نموده است، گفت: بعید است علت مرگ بیمار نبود پزشک بیهوشی باشد چون از این بابت مسئله ای وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب که وقتی یک مرگی اتفاق می افتد علت های متعددی دارد اضافه نمود: ضمن آنالیز علل یک مرگ اگر قصور و یا کوتاهی اجرا شده باشد با تشکیل پرونده موارد به وسیله نظام پزشکی و پزشک قانونی آنالیز خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برخورد جدی را بعد از آنالیز های کارشناسی مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: به طور کلی اگر بیماری در حین درمان فوت نموده باشد هر کدام از کادر درمان بر اساس میزان کوتاهی که نموده اند باید جوابگو باشند.

به گزارش خبرنگاران، عصر امروز دهم آذر ماه خبری مبنی بر اینکه یک خانم 49 ساله در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت بخاطر عمل دیسک کمر جانش را از دست داده است و به گفته بستگانش علت آن نبود پزشک بیهوشی در اتاق عمل بوده است در فضای مجازی رد و بدل شده که افکار عمومی شفاف سازی مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را در صورت هر گونه سهل انگاری و خطای انسانی خواهان شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1255

به "علت مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت چی بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت چی بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید