مشکل آموزش وپرورش برای پرداخت پاداش انتها خدمت فرهنگیان

به گزارش مجله رویگری، درحالیکه رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز از پرداخت پاداش انتها خدمت فرهنگیان بازنشسته اطلاع داد، وزیر آموزش و پرورش می گوید: برای پرداخت پاداش انتها خدمت فرهنگیان باید املاک مازاد بفروشیم اما املاک ما مشکلاتی ازجمله نداشتن سند دارد که فروش را دچار مشکلاتی می نماید.

مشکل آموزش وپرورش برای پرداخت پاداش انتها خدمت فرهنگیان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه سازمان برنامه وبودجه یکی از شرکای اصلی آموزش وپرورش در اجرای برنامه ها و تحقق اهدافش است، اظهار کرد: آموزش وپرورش یک شبکه عظیم از ستاد تا خانواده است و این نشست درصدد برقراری پیوند عمیق و تأثیرگذاری بین این بخش ها در انتقال مسائل و بیان راهکار ها و ایجاد درک مشترک است.

وی با تأکید بر اینکه در چنین شبکه عظیمی انتقال پیغام مهم است، گفت: به علت عظیمی چنین شبکه ای معمولاً انتقال پیغام به طور ناقص صورت می گیرد و این موضوع نشان می دهد که روش کاغذی در انتقال پیغام کارآیی خوبی ندارد. بنابراین از مدیران کل آموزش وپرورش استان ها و 760 منطقه آموزشی خواستیم در این گفتگوی زنده مشارکت نمایند.

حاجی میرزایی از حمایت های رئیس سازمان برنامه وبودجه در حمایت از آموزش وپرورش و بهبود حقوق فرهنگیان تشکر کرد و اضافه نمود: در یک سال گذشته برای فرهنگیان چند نوبت افزایش حقوق داشتیم که این کار باعث شد تا فاصله بین پرداختی فرهنگیان با سایر کارکنان دولت تا حدودی رفع گردد.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه می دانیم دولت به دلیل تحریم های ناعادلانه با مسائل روبه رو است، اظهار کرد: مسائل پرداخت پاداش خاتمه خدمت فرهنگیان که براساس قانون مکلف به فروش املاک مازاد هستیم اما املاک آموزش وپرورش مسائل زیادی از جمله سند نداشتن را دارد که فروش املاک مازاد را با مسائل روبرو می نماید. همچنین در کنار مدارس بلااستفاده به دلیل تحرک جابجایی جمعیت در بسیاری از مناطق هم به مدرسه جدید یا بهسازی و مقاوم سازی مدارس احتیاج داریم.

وی در ادامه گفت: سال گذشته بهترین سال را از لحاظ انتقال بدهی به سال جدید داشتیم. به طوری که انتقال بدهی از سال 98 به 99 تنها 3 دهم درصد بود که در طول سال های گذشته یکی از کمترین درصدهای انتقال بدهی بود و این کار جز با همراهی سازمان برنامه وبودجه ممکن نبود. امیدواریم برای امسال هم به همین صورت کمترین بدهی منتقل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1014

به "مشکل آموزش وپرورش برای پرداخت پاداش انتها خدمت فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل آموزش وپرورش برای پرداخت پاداش انتها خدمت فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید