چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد

به گزارش مجله رویگری، متخصصان اعلام کردند: نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد که بعضی از خوراکی ها به میزان دارو های مسکن رایج مانند ایبوپروفن می توانند درد را کاهش دهند.

چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد

به گزارش ایسنا، با وجود شواهد فزاینده مبنی بر اینکه بعضی از دارو های مسکن ممکن است واقعا برای بعضی افراد خطرناک باشند، این مواد غذایی ممکن است انتخاب بهتری برای کاهش درد باشند.

در ادامه به نقل از دویچه وله به چند ماده غذایی که به کاهش درد اندام های بدن یاری می نمایند، خواهیم پرداخت.

زنجبیل

زنجبیل احتمالاً بیشتر به علت خواص ضد تهوع و تسکین دهنده معده شناخته شده است. اما بعلاوه می تواند با درد، از جمله درد مفاصل ناشی از آرتریت مبارزه کند.

دانه کدو تنبل

دانه کدو تنبل منبع فوق العاده ای از منیزیم است؛ ماده معدنی که ممکن است تعداد حمله های میگرن را کاهش دهد. دانه کدو تنبل بعلاوه ممکن است به پیشگیری و درمان پوکی استخوان یاری کند. برای دریافت منیزیم بیشتر، بادام و بادام هندی، سبزیجات با برگ سبز تیره (مانند اسفناج و کلم پیچ)، لوبیا و عدس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

زردچوبه

کورکومین، ترکیب موجود در ادویه که رنگ نارنجی روشن به آن می دهد، می تواند بر چندین فرآیند در بدن شما از جمله التهاب تأثیر بگذارد. مطالعات روی افراد مبتلا به روماتیسم مفصلی و استئوآرتریت که مکمل های کورکومین مصرف می کردند، نشان داد که آن ها می توانند بهتر و بدون عوارض جانبی مصرف دارو راه بروند. فلفل سیاه می تواند به جذب کورکومین در بدن شما یاری کند.

نعناع

روغن نعناع، گرفتگی های دردناک و نفخ را که از علائم سندرم روده تحریک پذیر هستند، تسکین می دهد. چای نعناع یک تسکین دهنده خوب برای ناراحتی های گاه به گاه شکم است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2010

به "چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید