گازرسانی به 600 روستای خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری

به گزارش مجله رویگری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی 100 درصدی خانوار شهری این استان از گاز طبیعی گفت که درصد بهره مندی خانوارهای روستایی تا خاتمه سال جاری به 93 درصد می رسد.

گازرسانی به 600 روستای خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید محمود هاشمی در حاشیه بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: تا سرانجام سال جاری با تکمیل پروژه های در حال انجام، در مجموع 96 درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان جنوبی گازرسانی می شوند و این استان به پویش سبز گازرسانی کشور می پیوندد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان خرسان جنوبی در سال 1399 بالاترین تعهد گازرسانی را میان شرکت های گاز استانی کسب کرد، گفت: ان شاءالله بتوانیم تا سرانجام سال جاری، حدود 600 روستا را از گاز بهره مند کنیم که این اقدام در تاریخ فعالیت شرکت ملی گاز ایران بی سابقه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی توضیح داد: برای سال آینده نیز تعداد 300 روستای استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و درصد بهره مندی استان به 98 درصد می رسد، ضمن آنکه درصد بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی از گاز تا سرانجام سال 1400، به حدود 99.5 درصد می رسد.

هاشمی به برخی اقدام های شرکت گاز استان خراسان جنوبی در حوزه های مختلف به ویژه مسئولیت اجتماعی اشاره نمود و گفت: همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی و اهمیت فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، برنامه آموزشی در روستاهای استان با عنوان سفیر ایمنی گاز نیز در حال برگزاری است.

وی در سرانجام اظهار کرد: طرح سفیر انرژی یکی از ابتکارهای شرکت گاز استان خراسان جنوبی است و کارشناسان شرکت با حضور در روستاها و با رعایت فاصله اجتماعی، نسبت به آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی برای مردم اقدام می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1356

به "گازرسانی به 600 روستای خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به 600 روستای خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید