گروه بیوتکنولوژی قارچ های صنعتی، گروه پژوهشی برتر جهاد دانشگاهی خراسان رضوی شد

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/خراسان رضوی گروه بیوتکنولوژی قارچ های صنعتی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان گروه پژوهشی برتر این سازمان انتخاب شد.

گروه بیوتکنولوژی قارچ های صنعتی، گروه پژوهشی برتر جهاد دانشگاهی خراسان رضوی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

محمدعلی خلیلی فر امروز، 3 بهمن ماه در گردهمایی سالانه پژوهشگران سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که در محل این سازمان برگزار گردید، اظهار کرد: بحث انتخاب گروه پژوهشی برتر به این گونه است که در سامانه ای به نام سامانه پژوهشگران و گروه ها ارزیابی می شوند و به آن ها امتیاز داده می گردد.

وی ادامه داد: سال جاری گروه ها امتیاز بالایی داشتند اما براساس امتیاز انتخاب نشده اند و بلکه براساس فناوری انتخاب شده اند. در رشته کشاورزی در بخش بیوتکنولوژی قارچ های صنعتی گروهی هستند که توانستند کار خود را وارد بازار نمایند.

وی گفت: این امر به گونه ای است که دوستان ما با یکی از دانشگاه قرقیزستان وارد تعامل شدند و کار را برای آن ها ارائه دادند. این ارائه برای طرفین نفع داشته است و توانستند رتبه اول را کسب نمایند. من کار تیمی را می پسندم، جهاد دانشگاهی یک تیم است؛ موفقیت هر کدام از اعضای جهاد دانشگاهی برای ما سبب خوشحالی است و مایه افتخار برای همه ماست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 680

به "گروه بیوتکنولوژی قارچ های صنعتی، گروه پژوهشی برتر جهاد دانشگاهی خراسان رضوی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه بیوتکنولوژی قارچ های صنعتی، گروه پژوهشی برتر جهاد دانشگاهی خراسان رضوی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید