40 اردوگاه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است

به گزارش مجله رویگری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 اردوگاه گردشگری در شهرستان های مختلف استان در دست ساخت است.

40 اردوگاه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمود باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در یاسوج گفت: دشتک دیل و بی بی حکیمه (س) در گچساران، باغ چشمه بلقیس در چرام، کوه گل در سی سخت و تنگ گنجه ای در بویراحمد از مهم ترین اردوگاه های گردشگری این استان هستند.

وی اضافه نمود: اردوگاه کریک از دیگر اردوگاه های تفریحی رفاهی در حال ساخت بوده که به واسطه قرار دریافت در کنار امامزاده، رودخانه و روستای پلکانی کریک از موقعیت خوبی برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا به امروز حدود 280 میلیون تومان برای ساخت اردوگاه کریک هزینه شده، توضیح داد: اقدامات صورت گرفته شامل سکوبندی، برقرسانی، احداث سرویس بهداشتی و آب نما است.

باقری با بیان اینکه برای ساخت اردوگاه کریک هم از اعتبارات ملی و هم از اعتبارات استانی استفاده می گردد، گفت: طرح توسعه این اردوگاه را با همکاری هیئت امنا در دستورکار داریم.

وی بیان نمود: هم اکنون 14 منطقه نمونه گردشگری، 11 روستای هدف گردشگری، 17 اردوگاه رفاهی و چهار کمپینگ اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این استان با داشتن بیش از 300تفرجگاه طبیعی، حدود دو هزارو 600 اثر تاریخی، بیش از 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 644

به "40 اردوگاه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 اردوگاه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید