600 مددجوی گرمخانه خاوران در انتظار ماسک

به گزارش مجله رویگری، مددجویان گرمخانه خاوران از زمان شیوع ویروس کرونا ماسک دریافت نکرده اند و کوشش مسئولان گرمخانه برای تهیه ماسک تا این زمان بی نتیجه مانده است.

600 مددجوی گرمخانه خاوران در انتظار ماسک

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران- سارا جعفرزاده: این روزها که شیوع ویروس کرونا در پایتخت هم شایع شده است، بخشی از نگرانی ها مربوط به گرمخانه ها است که پذیرای تعداد زیادی از افراد معتاد و کارتن خواب هستند. یکی از این گرمخانه ها که پذیرای تعداد زیادی از مددجویان است گرمخانه خاوران واقع در بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه 15 است. مدجویان این مددسرا از امکانات بهداشتی محدودی برخوردارند و نکته جالب توجه اینجاست که در این شرایط بحرانی، تا کنون ماسک دریافت ننموده اند.

  • مورد مشکوک کرونا نداریم

مددسرای خاوران درهفته گذشته شب ها پذیرای بیش از 600 مددجو و روزها بیش از 200 نفر بوده است. مجید گیلانی کارشناس اداره خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 15 در این باره می گوید: با آنالیز های به عمل آمده تا کنون در میان مددجویان موردی مشکوک به ویروس کرونا نداشتیم و با توجه به اینکه داخل مددسرا همیشه نظارت دائم بر حال جسمی افراد صورت می گیرد، در صورت بروز هر گونه علائم غیرعادی فرد فورا به مراجع پزشکی معتبر ارجاع داده می گردد.

  • مددجویان درخواست ماسک دارند

با توجه به اینکه این روزها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها از تآثیر اندک ماسک در ابتلا به کرونا زیاد می شنویم اما ظاهرا یکی از اولین اقداماتی که هر شخص برای انتقال و پخش ویروس کرونا به ذهنش می رسد استفاده از ماسک است. گیلانی می افزاید: با توجه به اینکه رعایت بهداشت فردی در مبتلا نشدن به کرونا بسیار مهم و جدی است در حال حاضر بنا به گفته مسئول مددسرای خاوران مواد ضدعفونی نماینده در حدی موجود دارند که با آن روی میزها را ضدعفونی نمایند و همچنین مواد شوینده برای شست و شوی دست و صورت هم به صورت محدود موجود دارند. یکی از مسائلی که در حال حاضر مسئولان گرمخانه خاوران با آن درگیر هستند، کمبود ماسک است. تا کنون مددجویان ماسک دریافت ننموده اند. او ادامه می دهد: مسئولان مددسرا برای تهیه ماسک اقدام نموده اند اما متاسفانه به هر داروخانه ای مراجعه نموده اند با کمبود آن روبرو شده اند این درحالی است که اداره خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 15 هم با این مشکل دست و پنجه نرم می نماید و همیشه با کمبود ماسک روبرو روبرو هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 677

به "600 مددجوی گرمخانه خاوران در انتظار ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "600 مددجوی گرمخانه خاوران در انتظار ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید