حفظ سلامت مردم اولویت برنامه های نوروز باشد

به گزارش مجله رویگری، ایرنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، حفظ سلامت مردم اولویت برنامه های نوروز باشد.

حفظ سلامت مردم اولویت برنامه های نوروز باشد

علی اصغر شالبافیان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر یزد اضافه کرد: در تمام استانها باید مسئولان امر بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی دقت ویژه ای داشته باشند و تمامی دستگاه های خدمات رسان سلامت مسافران را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده و جلسات برگزار شده یک انسجام و برنامه ریزی خوبی برای نوروز 1401 در استان یزد انجام شده است و تمامی دستگاه های امر آمادگی لازم بری پذیرایی میهمانان نوروزی را دارند.

معاون وزیر میراث فرهنگی با اشاره به پیش بینی حجم بالای سفر در استانها گفت: موضوع اطلاع رسانی به موقع به مسافران و مدیریت جاده ها و در نظر داشتن تدابیر ایمنی آنها از مهمترین موضوعاتی است که بر آن تاکید شد.

بعلاوه استاندار یزد از آمادگی این استان از میزبانی مسافران و گردشگران نوروزی اطلاع داد و گفت: تمامی اقدامات لازم بری میزبانی مسافران البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در راستای مدیریت هوشمند کرونا انجام شده است.

مهران فاطمی اضافه کرد: در حوزه اسکان جدا از ظرفیت اقامتگاه و بومگردی ها از مدارس و دانشگاه ها و خوابگاه ها دانشجویی در سطح استان استفاده می گردد و مسافرانی که از چادرهای مسافرتی استفاده می نمایند، در مکانهای تعیین با زیر ساخت های مناسب لحاظ می شوند.

وی گفت: در راستای ایمنی مسیرها و راههای ورودی استان و جاده ها تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمامی فرمانداران و شهرداران استان تمهیدات لازم در اماکن عمومی و تفرجگاه های استان برای گردشگران و مسافران فراهم نمایند تا نوروزی امن و با نشاط و سلامت را برای میهمانان و مسافران داشته باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1931

به "حفظ سلامت مردم اولویت برنامه های نوروز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ سلامت مردم اولویت برنامه های نوروز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید