خروج از محدودیت شعاع 120 کیلومتری موجب رونق شهرک های صنعتی می شود

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/تهران حسین کاغذلو در دیدار با مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به رونق تولید در شهرک های صنعتی شهرستان ورامین گفت: خروج از محدودیت شعاع 120 کیلومتری موجب رونق در شهرک های صنعتی می شود.

خروج از محدودیت شعاع 120 کیلومتری موجب رونق شهرک های صنعتی می شود

وی افزود: شهرستان ورامین به لحاظ ساختار اقتصادی از مزیت های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت ها می تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید پیروز تر از سایر مناطق کند.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: نزدیکی به بازار مصرف پایتخت، دسترسی به قطار سراسری تهران - مشهد، مجاورت با محور قم - گرمسار و نیز وجود چهار شهرک صنعتی از مهمترین مزایای ورامین محسوب می شود که می تواند به تولید کنندگان در توسعه فعالیت های اقتصادی کمک شایانی کند.

کننده عالی دولت در شهرستان ورامین اظهار کرد: شهرک های صنعتی چرمشهر یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی استان تهران است که واحدهای تولیدی با وجود تمامی محدودیت ها به تولید چرم فراوره شده و سالامبور (چرم خام) اقدام می کنند.

فرماندار ورامین یادآور شد: شهرک 504 هکتاری سالاریه یکی از بهترین و مناسب ترین شهرک های صنعتی استان تهران محسوب می شود که با حمایت های دولت، یکصدهکتار از این شهرک از محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری پایتخت رفع شد.

وی گفت: با رفع این محدودیت، بسکمک از متقاضیانی که تا به امروز با محدودیت های بسکمک روبرو بودند، در این شهرک صنعتی که در مجاورت محور قم - گرمسار مستقر می باشد مستقر و ظرفیت آن تکمیل شد.

وی تأکید کرد: با رفع محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری در مابقی شهرک های صنعتی، تولید در این مناطق رونق بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 687

به "خروج از محدودیت شعاع 120 کیلومتری موجب رونق شهرک های صنعتی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج از محدودیت شعاع 120 کیلومتری موجب رونق شهرک های صنعتی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید