راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش مجله رویگری، مشاور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان انتها سال جاری راه اندازی می گردد.

راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش گروه استان ها خبرنگاران، حمید اکبری در نشست معاون آموزشی و مدیران مراکز توسعه آموزش دانشگاه های کلان منطقه هشت آمایشی در کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از دانشگاه های بسیار خوب ما هم در سطح مدیریت هم هیأت علمی است.

مشاور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح طرح تحول آموزشی گفت: سال 94 برنامه ریزی شد که باید بر اساس پیشرفت هایی که در جهان اجرا شده ما هم برنامه پیشرفت آموزش را تنظیم کنیم و پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

اکبری ادامه داد: برنامه تحول آموزشی در 11 بسته نوشته شده که ما را به مرجعیت علمی در منطقه برساند و دانشگاه هایمان را ماموریت محور کنیم تا در کنار آموزش و مسائل جاری یک ماموریت معین بر اساس توانمندی هر دانشگاه به عهده بگیرند و پیش ببرند تا در نتیجه بتوانند مسائل کشور را حل نمایند.

وی گفت: سیستم آموزش مجازی یکی از این اهداف این طرح بوده تا بتوانیم آزمون ها را استاندارد کنیم و آزمون را از حالت کاغذی به صورت الکترونیکی برگزار کنیم که این مهم هم به نفع دانشجو و هم به نفع دانشگاه است و باید از امکانات آموزشی جهان در سیستم مجازی استفاده کنیم.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: از دستاورد این نشست این بود که برای رفسنجان یاری کنیم مرکز آزمون الکترونیک که دانشگاه رفسنجان ندارد و ضروری است داشته باشد، راه اندازی کنیم چراکه دانشجویان مجبورند به کرمان بروند بنابراین امیدوارم این مرکز تا آخر سال جاری راه بیفتد که یاری بزرگی در این راستا خواهد بود.

وی متذکر شد: همه رشته ها اعم از آزمون علوم پایه، پیش کارورزی، رزیدنت ها و آزمون های واحدها که هر ترم برگزار می گردد باید الکترونیکی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 386

به "راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید