زمان نو واریز یارانه دولت

به گزارش مجله رویگری، به گزارش تجارت نیوز، طبق وعده معاون اقتصادی رئیس جمهور قرار بود در این ماه یارانه جدیدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود، محسن رضایی گفته بود که یک خانواده چهار نفره از دی ماه 800 هزار تومان یارانه دریافت می کند.

زمان نو واریز یارانه دولت

مشمولان یارانه نو کسانی هستند که یارانه معیشتی بنزین دریافت می کنند، قرار بود همزمان با واریز یارانه معیشتی در روز دهم دی ماه یارانه نو نیز واریز شود، اما با این که سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام آمادگی کرد، دستور واریز آن از سوی دولت صادر نشد.

در هفته آینده قرار است یارانه 45 هزار و 500 تومانی به حساب سرپرستان خانوار 78 میلیون نفر واریز شود، آیا یارانه نو در هفته آینده واریز می شود؟

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد که دولت تصمیمی برای واریز یارانه نو در روزهای به جای مانده از دی ماه ندارد و احتمالا به ماه بعد موکول می شود.

به نظر می رسد یارانه نو همزمان با یارانه معیشتی بنزین در روز دهم بهمن ماه واریز شود.

در خصوص یارانه نو نیز که قرار است به یارانه بگیران معیشتی داده شود، به 30 میلیون نفر اول(شامل دهک های اول تا چهارم) مبلغ 126 هزار تومان و به 30 میلیون نفر دوم (دهک های پنجم تا هفتم) مبلغ 90 هزار تومان پرداخت می شود.

مبلغ یارانه نو برای یک خانواده چهار نفره 504 هزار تومان است، این خانواده همچنین مبلغ 173 هزار تومان به عنوان یارانه معیشتی بنزین دریافت می کنند.

اگر این خانواده چهار نفره در دهک های اول تا چهارم قرار داشته باشد، مبلغ 680 هزار تومان و اگر جزو دهک های پنجم تا هفتم باشد مبلغ 535 هزار تومان یارانه در پایان این هفته دریافت می کند.

مسلم است که این یارانه به کسانی که هیچ گونه یارانه ای دریافت نمی کنند یا فقط یارانه نقدی 45 هزار تومانی را می گیرند، پرداخت نمی شود.

ابتدا قرار بود بخشی از یارانه نو به صورت بن کارت خرید کالا پرداخت شود، اما دولت این سیاست یارانه ای را کنار گذاشت و گفت که یارانه به صورت نقدی پرداخت می شود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1901

به "زمان نو واریز یارانه دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان نو واریز یارانه دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید