هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام، واکسیناسیون در بعضی شهرستان ها رضایت بخش نیست

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/ایلام معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: افزایش آمار مبتلایان به کرونا یک هشدار است، گفت:اندازه واکسیناسیون در بعضی از شهرستان ها و بعضی روستاها رضایت بخش نیست.

هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام، واکسیناسیون در بعضی شهرستان ها رضایت بخش نیست

محمدسبحان حسنی در ستاد مدیریت کرونا از افزایش مقدار مبتلایان به کرونا اطلاع داد و اظهار کرد: از فرمانداران خواست تا بر رعایت پروتکل ها و زدن واکسن نظارت داشته باشند و از مقدار واکسیناسیون در بعضی از شهرستانها ابراز نارضایتی کرد، گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به سویه نو کرونا در کشور این فرایند افزایشی زنگ های خطر را به صدا در می آورد ما در هفته گذشته دو مورد فوتی و امروز نیز یک مورد فوتی داشتیم و این یک هشدار است.

وی با ابراز نارضایتی از مقدار تزریق واکسن در بعضی از نقاط شهری و روستایی از فرمانداران خواست تا بر واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کنند.

معاون سیاسی استاندار بر ضرورت اغنا سازی افکار عمومی و حضور میدانی همکاران دانشگاه علوم پزشکی در منطقه ها روستایی جهت واکسیناسیون افراد تاکید نمود و اضافه کرد: همکاران دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه به روستاها و جاهایی که افراد کمتر تمایل و دسترسی به واکسیناسیون دارند در این خصوص فرهنگ سازی کنند.

وی تاکید نمود: ممکن است در هفته آینده فرایند روبه افزایش یا حتی یک پیک داشته باشیم و نباید مسائل را ساده انگاری کنیم و مدیران دستگاهها و مسئولین پرسنل خود را برای زدن دوز سوم واکسن ترغیب کنند.

حسنی گفت: بانک ها باید در زمینه نصب سیستم تهویه مناسب در شعب مربوطه با استفاده از منابع اقتصادی در اختیار اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به رسالت خطیر رسانه ها در شرایط حساس کنونی گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و امروز انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات در این شرایط خاص رسالت مهم و خطیر خبرنگاران است.

وی در ادامه بر انعکاس درست دستاوردهای نظام تاکید نمود و خواهان یاری رسانه ها در حل مسائل پیش رو شد و گفت: رسانه می تواند با ارائه راهکار ها و انعکاس درست عملکرد باعث ایجاد انگیزه و ایجاد فضای خدمتی بیشتر در مدیران گردد.

حسنی انتقاد سازنده و منصفانه را حق رسانه دانست و گفت: در کنار انتقاد منصفانه، توجه به نقاط قوت و ارائه راهکارها بسیار موثر خواهد بود و این تحول و تغییر رویکرد در رسانه در برطرف مسائل و تسهیل در توسعه اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه فراوری محتوا را از کارکردهای مهم حوزه رسانه ها قلمداد نمود و گفت: ما می توانیم با ارائه مسائل و مسائل به رسانه های دلسوز و متعهد مأموریت واکاوی و کندو کاو بیشتر بدهیم و شاهد کره گشایی در امور شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه ضمن اینکه خواهان آسیب شناسی در حوزه رسانه شد بر صحت و اخبار و اطلاعات و اشراف کامل خبرنگاران در مباحثی که قلم می زنند تاکید نمود گفت: امروز در این شرایط حساس همه ما در داخل یک کشتی نشسته ایم و اگر می خواهیم استان توسعه یابد، باید همه با هم همکاری کنیم و با نگاه مثبت مسائل استان را در جهت توسعه پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1959

به "هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام، واکسیناسیون در بعضی شهرستان ها رضایت بخش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام، واکسیناسیون در بعضی شهرستان ها رضایت بخش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید