کرونا 3 سمنانی دیگر را از نفس انداخت

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ سه نفر دیگر در اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد.

کرونا 3 سمنانی دیگر را از نفس انداخت

حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 360 بیمار مبتلا و یا مشکوک به ابتلای به کووید19 در بیمارستان های این استان بستری هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای کنترل این همه گیری در استان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 138 مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در 24 ساعت گذشته 83 مبتلای به کووید19 هم به صورت سرپایی در منطقه ها تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا شرح داد: در مجموع طی شبانه روز گذشته بیش از 220 نفر با ظن ابتلا به کووید19 به بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 31 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه هیچ گونه مسئله ای در پذیرش و درمان مبتلایان و مراجعان به بیمارستان های این استان وجود ندارد.

وی ضمن هشدار در خصوص تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 55 بیمار مثبت نو در بخش کرونای بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود بستری شدند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان بر لزوم همراهی شهروندان با مدافعان سلامت به منظور مقابله موثرتر با کروناویروس تاکید کرد و از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1700

به "کرونا 3 سمنانی دیگر را از نفس انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 3 سمنانی دیگر را از نفس انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید